Michał Dominik, Sephora: pięć perfumerii w II półroczu 2012 roku

Michał Dominik

Michał Dominik

– Sephora rozwija się dynamicznie, ale nie ścigamy się na ilość sklepów – raczej stawiamy na jakość i rentowność naszego konceptu, jako czynniki gwarantujące stabilny i długotrwały rozwój – mówi Michał Dominik, dyrektor generalny Sephora Polska i Czechy.

– W ubiegłym roku w Polsce otworzyliśmy 7 perfumerii. W tej chwili nasza sieć liczy 89 salonów, a do końca roku otworzymy jeszcze pięć perfumerii Sephora. W ciągu najbliższych trzech lat planujemy kilkanaście kolejnych otwarć. Będzie to kontynuacja naszej strategii rozwoju wybierania tylko najbardziej prestiżowych lokalizacji w najlepszych centrach handlowych, w największych miastach w Polsce oraz przy głównych ulicach największych miast.

Zdaniem dyrektora generalnego firma Sephora cały czas bacznie obserwuje rynek nieruchomości komercyjnych i bezustannie poszukujemy najciekawszych projektów, aby w nich ulokować salony.

– Od ponad roku prowadzimy także konsekwentną strategię remodelingu i odświeżania naszych perfumerii w celu stworzenia przestrzeni jeszcze bardziej innowacyjnej, dynamicznej i jeszcze lepiej odpowiadającej oczekiwaniom naszych klientów – dodaje Michał Dominik.- Ostatnią naszą perfumerię otworzyliśmy 16 maja 2012 roku w Galerii Korona w Kielcach, natomiast kolejna będzie w Centrum Handlowym Forum w Gliwcach, którego otwarcie planujemy na początek września.

Sephora to sieć perfumerii, założona we Francji w 1969 roku. Sieć obecna jest głównie w centrach handlowych. Firma liczy 89 salonów w Polsce. 

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016