LPP: nowa sieć sklepów na Shopping Center Forum 2012

Salon Cropp

Salon Cropp

Spółka LPP,  właściciel sieci sklepów Reserved, Cropp, House i Mohito tworzy nowa markę salonów: Sin Say. Pierwsze sklepy o tej nazwie zostaną otwarte w marcu 2013 roku. Do końca 2012 roku spółka LPP planuje zwiększyć powierzchnię netto sieci sklepów o 58 tys. mkw. Na ten cel przeznaczy 210 mln zł. Według strategii firmy tempo wzrostu powierzchni netto ciągu najbliższych lat utrzyma się na poziomie 25-30-proc.

– Chcemy, żeby sieć Sin Say do końca 2013 roku liczyła od 30 do 50 sklepów. Powierzchnia salonów będzie zbliżona do punktów House czy Cropp. Oferta marki będzie skierowana do młodych dziewcząt w wieku gimnazjalnym i licealnym – powiedział Dariusz Pachla, wiceprezes LPP SA.

Przedstawiciel spółki LPP z działu najmu powierzchni handlowych będą uczestnikami Shopping Center Forum & Trade Fair 2012. Podczas wrześniowych targów planują zapoznać się z nowymi projektami centrów handlowych oraz spotkać się z partnerami biznesowymi.

Więcej informacji o SCF&TF 2012 na stronie www.scf2012.retailnet.pl.

LPP jest właścicielem  978 sklepów w tym 325 Reserved, 276 Cropp, 235 House i 125 Mohito. Większość z nich jest zlokalizowana w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016