Wojciech Normand

– Istotnym argumentem za czynnym uczestnictwem w Shopping Center Forum jest możliwość wzięcia udziału w licznych panelach dyskusyjnych dotyczących handlu detalicznego, rozwoju polskiego rynku e-commerce i trendów w nieruchomościach komercyjnych – mówi mówi Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann-Obuwie sp. z o.o. – Firma Deichmann w swojej koncepcji rozwoju dużą wagę przykłada zarówno do aktywności w dużych aglomeracjach, jak również do obecności w mniejszych miejscowościach, liczących od 30 do 50 tysięcy mieszkańców – zamierza sukcesywnie wypełniać białe plamy na mapie Polski i docierać do coraz większej rzeszy klientów, którzy po buty nie będą musieli już jeździć do dużych miast.

Firma Deichmann powstała w 1913 roku jako przedsiębiorstwo rodzinne i nadal pozostaje w rękach rodziny założycielskiej. Prawie stuletnia historia firmy ma swój początek w Essen. Dziś nadal znajduje się tam główna centrala grupy. Firma Deichmann posiada obecnie ponad 3 175 sklepów w 22 krajach i zatrudnia 32 500 pracowników na całym świecie. Deichmann jest wiodącą marką zarówno na niemieckim, jak i europejskim rynku obuwniczym.

Więcej informacji na temat uczestnictwa firmy Deichmann w Shopping Center Forum na stronie www.scf2012.retailnet.pl.