Drogeria sieci Rossmann

Firma Rossmann planuje dalszą ekspansję na polskim rynku. Planowane są kolejne otwarcia w centrach handlowych jeszcze w 2012 roku. Obecnie firma posiada 660 drogerii w Polsce i chce poszerzyć swoją sieć o kolejne 40 placówek.

– W listopadzie 2012 roku Rossmann zamierza mieć w Polsce 700 sklepów. Natomiast w 2015 roku planujemy zwiększyć sieć do 1000. Oceniamy ten plan jako realny mimo trudnej sytuacji gospodarczej i kryzysu w branży chemiczno-kosmetycznej – mówi Eliza Dorosz-Panek, rzecznik prasowy Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o. – Rosnąca liczba sklepów wymaga także inwestycji w logistykę. W styczniu 2012 zostało oddano do użytku centrum logistyczne dla północnej Polski w Grudziądzu, które docelowo ma mieć powierzchnię 35 tys. mkw. Na 2013 zaplanowane jest rozpoczęcie budowy kolejnego magazynu regionalnego, tym razem dla południowej Polski, w Pyskowicach na Śląsku.

Rossmann jest jedną z największych marek drogeryjnych w Europie. Firma działa na polskim rynku od 19 lat. Drogerie są samoobsługowe i oferują szeroki asortyment drogeryjno–perfumeryjny oraz gospodarstwa domowego. W sklepach można kupić wiele produktów marek własnych, takich jak.: Isana, Rival de Loop, Sun Ozon oraz Babydream.

Obecnie na świecie funkcjonuje blisko 2,6 tys. drogerii Rossmann. W tym ponad 1,6 tys. w Niemczech, 653 w Polsce, 178 na Węgrzech, 109 w Czechach, 6 w Albanii oraz 9 w Turcji. Spółka w 2012 roku uruchomiła 210 nowych drogerii, z czego połowę w Niemczech.

Więcej informacji na temat najemców biorących udział Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 na stronie www.scf2012.retailnet.pl.