MIG: rozmowy o rozwoju sieci sklepów na Shopping Center Forum

Shopping Center Forum 2012

Shopping Center Forum 2012

W dwudniowym Shopping Center Forum uczestnicza przedstawiciele ponad dwustu sieci sklepów i punktów usługowych obecnych w galeriach handlowych. Ich celem sa rozmowy o nowych lokalizacjach dla ich salonów sprzedaży.

Obecni na Forum sa m.in. reprezentanci spółki Marketing Investment Group, która systematycznie rozbudowuje swoją sieć sprzedaży.

8 września rozpoczął działalność nowy salon należącej do MIG sieci Symbiosis w łódzkiej Manufakturze. Lokal ma powierzchnię 124 mkw.

– Od dawna zastanawialiśmy się nad stworzeniem konceptu z eleganckim asortymentem obuwniczym. Nowy koncept Symbiosis to efekt pracy naszych projektantów, architektów oraz specjalistów ds. VM. Poszukiwaliśmy nowej jakości dla polskiego salonu obuwniczego. Sofa, fotel, kawa, rozmowa o aktualnych  trendach w przyjemnym towarzystwie oraz stylowym otoczeniu oznacza podniesienie poprzeczki. Nad projektem pracowaliśmy kilka miesięcy. Obecnie posiadamy 4 salony Symbiosis, planujemy także kolejne otwarcia – mówi Andrzej Osika z zarządu Marketing Investment Group, właściciela salonów Symbiosis.

Salon Symbiosis to pierwszy salon obuwniczy w Polsce, który serwuje klientom kawę. -Postanowiliśmy przenieść klimat i atmosferę domowości –  na przykład salonu lub  pokoju wypoczynkowego. Kto powiedział, że wymarzonych butów Lacoste, Timberland, Ecco i Tommy Hilfiger nie można kupować z perspektywy fotela,  delektując się smakiem mocnego espresso lub delikatnej Latte? – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis – dyrektor Departamentu Administracji i Najmu w MIG.

Za wystrój salonów odpowiada Dział Techniczny MIG oraz specjaliści ds. VM. W salonie Symbiosis znajdziemy stylowe buty z kategorii smart casual dla kobiet i dla mężczyzn. Marki obecne w Symbiosis to Lacoste, Timberland, Ecco i Tommy Hilfiger.

Właścicielem wszystkich salonów Symbiosis jest Marketing Investment Group, właściciel sieci salonów Sizeer, 50 style oraz Umbro, wyłączny dystrybutor marek Timberland, Lotto, New Era oraz linii obuwniczych Lacoste i Head.
 

Reklama

Galeria Jurajska