Tomasz Książek, Philips Lighting: światło jako narzędzie marketingowe na SCF&TF 2012

O tym jak światło może wpłynąć na zwiększoną sprzedaż w całym centrum handlowym, jak również w pojedynczym salonie opowiadał podczas Shopping Center Forum 2012 Tomasz Książek, dyrektor handlowy CEE Retail & Hospitality firmy Philips Lighting.

– Dynamiczne oświetlenie ma ogromną moc przyciągania. Pomaga istotnie zwiększyć atrakcyjność sklepu przez wyróżnienie fasady, stworzenie wyjątkowych ekspozycji w oknach wystawowych czy po prostu wprowadzenie świeżego akcentu. Może znacząco wspomagać działania marketingowe i promocyjne. Jednym naciśnięciem przycisku zmienisz nastrój w całym sklepie – mówił podczas SCF&TF Tomasz Książek.

Zdaniem specjalisty z firmy Philips Lighting zmiana oświetlenia realnie wpływa na zyski generowane przez sklep. Ponadto nowe technologie proponowane przez firmę znacznie zmniejszają rachunki za energię.

– W salonie Triumph w Singapurze po wprowadzeniu naszej technologii dokonał się bardzo istotny wzrost sprzedaży. Zyski salonu z bielizną wzrosły o 40 procent – zapewniał podczas prezentacji Tomasz Książek. – W handlu detalicznym 50 procent rachunków za energię przypada na oświetlenie, które 70 procent jest marnowane. Zainwestowanie we właściwe oświetlenie to jeden z najprostszych sposobów obniżenia kosztów. Dlatego opracowaliśmy cały pakiet rozwiązań, które są odpowiednio dostosowane, technicznie zaawansowane oraz przyjemne dla oka i pozwalają zachować idealną równowagę między stroną biznesową a koniecznością ochrony środowiska naturalnego.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016