Redan: plan budowy sieci i-shopów

Salon Top Secret & Friends

Salon Top Secret & Friends

W warszawskim salonie sieci Top Secret w Wola Park oraz łódzkim centrum handlowym Port Łódź wprowadzono nowe multimedialne urządzenia i-shop – poinformował zarząd spółki Redan. Docelowo spółka zamierza zainstalować  i-shopy w całej sieci Top Secret.

Nowe urządzenia, jak poinformowano, pojawiły się w związku z pracami nad nowym systemem e- commerce w segmencie fashion. Celem jest  przyśpieszenie rozwoju tego kanału sprzedaży.

I-shopy to urządzenia, które mają być elementem łączącym sprzedaż tradycyjną i on-line.  Działają one w oparciu o touchscreeny umożliwiają klientom stacjonarnym sprawdzenie oferty sklepu on-line, aktualnych promocji, skorzystanie z porad stylizacyjnych i złożenie dodatkowego zamówienia ze sklepu on-line. Z kolei klienci sklepu internetowego  będą mieli możliwość zobaczenia i przymierzenia w tradycyjnym salonie ubrań i akcesoriów wybranych w sieci.

Zarząd spółki Redan prognozuje, że najbardziej perspektywiczne dla firmy kierunki rozwoju to działalność zagraniczna oraz e-commerce. Mają one  coraz większy udział w sprzedaży segmentu fashion.

Przypomnijmy, udział sklepu on-line w sprzedaży sektora modowego w pierwszym półroczu 2012 roku w spółce Redan wyniósł 10 proc. W planach firmy jest, aby przychody uzyskane w nim w 2015 r. wyniosły 100 mln zł. Redan zamierza to osiągnąć m.in. dzięki nowoczesnej platformie internetowej.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska