Butik Stenders

– Rok do roku obserwujemy rosnące zainteresowanie zakupami on-line naszych produktów w Polsce i na świecie, dlatego też jednym z zadań w 2012 roku, stało się ułatwienie i uatrakcyjnienie zakupów przez internet  – mówi Ewa Wolańska, Country Manager Stenders Europe sp. z o.o.

We wrześniu 2012 ruszyła nowa, polska strona internetowa marki kosmetycznej Stenders. Charakteryzuje się- jak podkreśla właściciel- nowoczesnym designem, przyjaznym i czytelnym układem oraz prostą nawigacją.

-Nowa odsłona strony internetowej firmy to kontynuacja międzynarodowych działań związanych z odświeżeniem wizerunku i wdrożeniem nowej komunikacji marki- podkreślają jej przedstawiciele.

Firma Stenders sprzedaje kosmetyki do kąpieli i ciała. W Polsce funkcjonuje od 2003 roku i posiada siem butików w tym 7 własnych i 1 franczyzowy. Wszystkie zlokalizowane są w centrach handlowych m.in. w CH Arkadia, Złotych Tarasach, Galerii Mokotów, Silesia City Center, Galerii Łódzkiej, Stary Browar, Galerii Krakowskiej oraz w CHU Turzyn w Szczecinie. Średnia powierzchnia otwieranych salonów wynosi 30 mkw.

W 2012 roku firma wdraża w Polsce nowy koncept wizualny swoich sklepów na terenie galerii handlowych – w lipcu 2012 roku ruszył pierwszy z nich w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Natomiast w październiku nowy koncept znajdzie się w sklepie Stenders w centrum handlowym Arkadia.

Firma Stenders została założona na Łotwie 28 września 2001 roku. Na początku Stenders posiadała jeden butik w centrum Rygi, wraz ze wzrastającym popytem firma rozpoczęła ekspansję. Od początku 2009 roku firma posiada ponad 190 sklepów na całym świecie ( Szwecja, Finlandia, Estonia, Łotwa, Litwa, Polska, Rosja, Luksemburg, Chiny i Japonia). Już wkrótce nowe sklepy Stenders będą w Dani i Słowenii.