Alma Market: kolejne miasta w zasięgu delikatesów internetowych

Delikatesy sieci Alma

Delikatesy sieci Alma

Alma24.pl we wrześniu 2012 roku otworzyła oddziały w Opolu oraz Rybniku. Z zakupów online w Almie mogą już korzystać mieszkańcy 15 miast i aglomeracji. Tym samym Alma24.pl to internetowy sklep spożywczy, który dociera do największej liczby klientów w Polsce.

– Alma24.pl systematycznie rozwija się i zwiększa zasięg. Docieramy do kolejnych klientów, którzy cenią sobie wygodę zakupów i oszczędność czasu. Cały czas rozwijamy również serwis okołozakupowy – dbamy o to, żeby klient dostał pełen zestaw zamówionych produktów, a w przypadku braku jakiegoś artykułu, po uzgodnieniu telefonicznym, dostarczamy zamienniki. Jestem przekonany, że rynek zakupów spożywczych online będzie się rozwijał, a alma24.pl jest i będzie jego bardzo znaczącą częścią – mówi Stanisław Krzaklewski, dyrektor projektu sklepu internetowego Alma24.pl.

W asortymencie obu sklepów znajduje się po 20 tys. produktów – zarówno tych podstawowych, jak i importowanych na wyłączność dla delikatesów Alma. W sklepie internetowym są również artykuły Krakowskiego Kredensu oraz marki Food&Joy. Zakupy można robić przez stronę Alma24.pl, a zamówione zakupy mogą zostać dostarczone nawet tego samego dnia, w przeciągu kilku godzin. Po złożeniu zamówienia, wybiera się dogodną godzinę dostawy do domu – po przekroczeniu pewnej wartości koszyka, jest ona bezpłatna. Istotne jest to, że klient w momencie składania zamówienia zna jego ostateczną cenę. Udogodnieniem dla osób, które często robią zakupy, jest możliwość zdefiniowania swojej listy zakupowej. Przy kolejnej wizycie w sklepie można ją wykorzystać i jeszcze bardziej skrócić czas wybierania produktów.

Delikatesy Alma to sieć ponad 30 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach należąca do Alma Market SA.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016