Intersport: wyższe przychody ze sprzedaży

Salon sieci Intersport

Salon sieci Intersport

Zarząd spółki Intersport, która prowadzi sieć sklepów sportowych, poinformował, że firma od początku roku odnotowuje wzrost sprzedaży. We wrześniu 2012 roku przychody netto z tego tytułu były, w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, wyższe o 22 proc.

Narastająco po trzech kwartałach sieć Intersport Polska wypracowała o 24 proc. wyższe obroty, niż w roku 2011.

Spółka poinformowała w najnowszym raporcie, iż przychody netto ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2012 roku wyniosły przekroczyły 15 mln. zł. Narastająco, w okresie od stycznia do września 2012, wartość przychodów netto ze sprzedaży spółki wyniosła przeszło 175 mln. zł.

Intersport Polska SA jest właścicielem sieci sklepów sportowych. Obecnie posiada około 30 salonów w około 20 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi ponad 30 tys. mkw. Zarząd spółki zapowiada, że  planuje rozwój swej sieci sprzedaży.

Przedstawiciele spółki oceniają, że przed siecią Intersport są atrakcyjne perspektywy rozwoju, bowiem moda na aktywne spędzanie wolnego czasu oraz zdrowy tryb życia, pozytywnie wpływa na handel artykułami sportowymi w Polsce.  

Reklama

Galeria Jurajska