Abra SA: nowe sklepy meblowe w mniejszych miastach

Dorota Placzyńska ,Abra

Dorota Placzyńska ,Abra

Należąca do międzynarodowej Grupy Steinhoff spółka Abra SA jest właścielem sieci sklepów meblowych. Firma posiada 81 salonów, w tym 9 franczyzowych. W planach ma otwrcia sklepów w miastach do 100 tys. mieszkańców.

– Intensywna budowa sieci franczyzowej jest dla nas naturalnym etapem rozwoju – mamy rozpoznawalną markę oraz stabilną sieć własną w dużych miastach. Rozwój w mniejszych miastach opieramy o franczyzę i sprawdzony model biznesowy, potwierdzony wynikami pierwszych placówek licencyjnych – wyjaśnia Dorota Placzyńska menadżer ds. rozwoju sieci.

Inwestycja we franczyzowy sklep meblowy Abra wynosi ok. 90 tys. zł. Tyle kosztuje adaptacja i wyposażenie placówki zgodnie ze standardami firmy. Na ekspozycję sklepu sieć udziela partnerowi nieoprocentowanego kredytu na 12 miesięcy. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł plus 3 proc. od cen zakupu. Abra nie pobiera opłaty marketingowej.

– Opracowując nasz model franczyzowy założyliśmy rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi franczyzobiorcami i premiowanie przedsiębiorców, którzy decydują się na otwieranie kolejnych sklepów – mówi Dorota Placzyńska. – To założenie się sprawdza, bowiem po roku od uruchomienia pierwszego sklepu franczyzowego mamy już trzech multifranczyzobiorców.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska