Marek Łebek, Smyk: dobre relacje z zarządcą centrum handlowego wpływają na postrzeganie najemcy

Galeria Grodova

 -Skuteczna komunikacja oraz budowanie właściwych relacji z zarządcami centrów handlowych to dla nas jeden z istotnych elementów wpływających na umacnianie pozycji firmy oraz wzrost zaufania wśród klientów – mówi Marek Łebek, PR & Marketing manager sieci sklepów Smyk.

– Na przestrzeni lat nasze wzajemne relacje przechodziły naturalne przemiany, jednak z pewnością możemy stwierdzić, że zarówno kiedyś, jak i dziś, nie widzimy w nich niczego, co można by uznać za niestandardowe.

Smyk to międzynarodowa sieć salonów z artykułami dla dzieci, wchodząca w skład Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F). Jej historia sięga roku 1977, w którym powstał Dom Handlowy Smyk. W tym roku przypada 35. rocznica obecności marki na rynku. Dynamiczny rozwój sieci Smyk rozpoczął się w roku 2000, kiedy powołano samodzielną spółkę: Smyk sp. z o.o. Obecnie sieć sklepów Smyk obejmuje ponad 100 punktów sprzedaży zlokalizowanych w centrach handlowych w Polsce, w Rosji, na Ukrainie, w Turcji i w Rumunii.

Grupa Empik Media & Fashion notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest wiodącym dystrybutorem produktów z kategorii: media i rozrywka, odzież, obuwie, zabawki i akcesoria dla dzieci oraz kursy językowe i kosmetyki.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016