Salon sieci s.Oliver

KiK to rozwijająca się sieć handlowa z segmentu detalicznej sprzedaży dyskontowej, oferująca asortyment odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej i niemowlęcej. KiK Textilien und Non-Food GmbH, właściciel sieci swój pierwszy salon w Polsce uruchomił w marcu 2012 roku. Spółka do końca 2012 roku spółka chce mieć w Polsce od 15 do 20 salonów. Docelowo liczba sklepów ma urosnąć do 100.

Ostatnio otwartymi salonami był sklep w Centrum Handlowym Pruchnicka w Jarosławiu. Sklep zacznie działać od 19 października 2012 roku i będzie miał 430 mkw. powierzchni handlowej.

Otwierając swój pierwszy sklep w Polsce, KiK kontynuuje ekspansję na rynki zagraniczne, którą rozpoczęło wejście na rynek austriacki w 1998 roku. Wiosną 2007 roku firma KiK otworzyła swoje oddziały w Czechach i Słowenii. W 2008 roku na Węgrzech i Słowacji, a w 2011 roku w Chorwacji. Założona w 1994 r. W Polsce nie prowadzi jeszcze sklepu internetowego.

Skrót KiK oznacza Kunde ist König, czyli klient jest królem. Sieć należy do KiK Textilien und Non-Food GmbH. Firma posiada ponad 3 100 sklepów w Europie. Powierzchnia przeciętnego sklepu może wynosić od 500 do 800 mkw. Spółka generuje roczny obrót w wysokości ponad miliarda euro. Na niemieckim rynku firm tekstylnych, KiK znajduje się w pierwszej dziesiątce.