AmRest: rozwój sieci La Tagliatella

Logo marki Sinsay

Logo marki Sinsay

Firma AmRest zapowiedziała otwarcie pierwszej restauracji La Tagliatella w Chinach w Szanghaju. Do końca 2012 roku planuje debiut sieci  w Niemczech, USA i Indiach. La Tagliatella jest marką własną AmRest. Koncept ten oferuje włoskie dania w cenach na poziomie segmentu Casual Dining.

Obecnie AmRest zarządza 136 restauracjami La Tagliatella w Hiszpanii oraz Francji. Są to zarówno restauracje własne, jak również działające na zasadzie franczyzy.

– Jestem podekscytowany otwarciem pierwszej restauracji La Tagliatella w Chinach. To otwarcie jest niezwykle ważnym wydarzeniem dla AmRest. Daje nam ono możliwość wprowadzenia naszej własnej marki o unikalnym modelu biznesowym na ogromny rynek chiński, charakteryzujący się szybkim wzrostem liczebności klasy średniej – mówi Henry McGovern, przewodniczący rady nadzorczej AmRest.

– Odkąd ogłosiliśmy nasze plany międzynarodowego rozwoju sieci La Tagliatella, spędziliśmy dużo czasu na każdym z nowych rynków, gromadząc spostrzeżenia i opinie, aby upewnić się, że będziemy przewyższać oczekiwania naszych gości. Podczas tych podróży zaskoczyło mnie występujące we wszystkich nowych krajach, ogromne zapotrzebowanie na jedzenie o powtarzalnej, wysokiej jakości, oferowane w przystępnych cenach. Chiny to zdecydowanie jeden z najbardziej chłonnych rynków, dlatego wierzę, że marka, która w Hiszpanii stała się synonimem jedzenia światowej klasy, spotka się z uznaniem naszych nowych klientów. Mam wielką nadzieję, że to pierwsza z wielu restauracji, które AmRest otworzy w przyszłości w Chinach.

La Tagliatella posiada duży potencjał wzrostu zarówno w Hiszpanii, jak i w innych krajach. Jak już komunikowano, AmRest planuje podwoić liczbę restauracji La Tagliatella w ciągu najbliższych 5 lat.

Chiny to pierwszy z czterech krajów, gdzie spółka planuje ekspansję marki La Tagliatella. Pierwsze restauracje w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Indiach mają zostać otwarte do końca tego roku.

Sieć nie została jeszcze wprowadzona na polski rynek. W naszym kraju do AmRest należą restauracje KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks. Obecnie w Polsce działa 270 restauracji tych sieci.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska