Echo Investment: Pandora w Pasażu Grunwaldzkim

Wizualizacja Pasażu Grunwaldzkiego

Wizualizacja Pasażu Grunwaldzkiego

W Pasażu Grunwaldzkim otwarty zostanie salon z biżuterią należący do międzynarodowej sieci Pandora. Lokal najemcy będzie miał powierzchnię 45 mkw. i zostanie otwarty w grudniu 2012 roku. – Warto podkreślić, że będzie to pierwszy sklep sieci Pandora w centrum handlowym należącym do naszej spółki – mówi Karolina Prędota, Leasing Manager w Echo Investment.

Pandora powstała 30 lat temu w Danii. Biżuteria tej firmy sprzedawana jest w 800 salonach w 65 krajach na sześciu kontynentach. Łącznie, na całym świecie, firma zatrudnia 6 tysięcy ludzi. W ofercie nowego salonu w Pasażu Grunwaldzkim będzie można znaleźć m.in. ręcznie wykonane elementy ze złota, srebra, kamieni szlachetnych i półszlachetnych: pierścionki, kolczyki, broszki, naszyjniki oraz najbardziej popularne bransoletki z zawieszkami.

Na czterech kondygnacjach Pasażu Grunwaldzkiego znajduje się ponad 200 punktów handlowych, usługowych i gastronomicznych, reprezentujących znane marki polskie i zagraniczne. Dla wszystkich zmotoryzowanych przygotowano 1400 miejsc parkingowych pod dachem. Powierzchnia całkowita galerii wynosi 130 tys. mkw. Powierzchnia najmu GLA mierzy 50 tys. mkw. Obiekt istnieje od kwietnia 2007 roku.

Echo Investment realizuje obecnie kilka projektów komercyjnych m.in.: Galerię Olimpia w Bełchatowie, Galerię Veneda w Łomży, Outlet Park Szczecin, Galerię Amber w Kaliszu czy centrum handlowo-rozrywkowe Korona w Brasov w Rumunii.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016