BOIG: otwarcie CH Atut w grudniu 2012

Wizualizacja CH Atut Łódź

Wizualizacja CH Atut Łódź, BOIG

Pierwszy z nowej sieci obiektów convenience shopping center – Osiedlowe Centrum Handlowe Atut – zostanie otwarte w Łodzi. Na najbliższe lata planowane są otwarcia kilku kolejnych obiektów tej sieci, zlokalizowanych na terenie całego kraju, m.in. w Sosnowcu. Za komercjalizację sieci Atut odpowiada BOIG Property Consulting.

Centrum handlowe Atut w Łodzi przeznaczone będzie na codzienne, szybkie zakupy. Na powierzchni około 3 tys.   mkw. powstanie 8 sklepów, natomiast na parkingu przed galerią znajdzie miejsce blisko 100 samochodów. Obecnie Atut  skomercjalizowany jest w 80 proc.  Propozycję handlową obiektu stworzą sklepy oferujące produkty pierwszej potrzeby  m.in.: supermarket Netto, drogeria Rossmann, sieciowy sklep obuwniczy CCC, Apteka, salonik prasowy, salon Play, jak również sklep rozwijającej się sieci dyskontowej KiK z odzieżą damską, męską i dziecięcą.

Centrum Handlowe Atut powstało jako odpowiedź na zapotrzebowanie klientów szukających miejsc, w których można  szybko i wygodnie  dokonać zakupów pierwszej potrzeby. W obecnych czasach zapotrzebowanie na tego typu produkty nie ogranicza się już jedynie do asortymentu spożywczego. Klienci chętnie dokonują spontanicznych zakupów odzieży, obuwia czy kosmetyków lub chemii. – mówi Kamila Borkowska, Commercial Property Consultant z BOIG, firmy odpowiedzialnej za komercjalizację sieci Atut. Pracujemy nad tym, aby obiekt w niedługim czasie został w całości skomercjalizowany i w pełni spełniał oczekiwania mieszkańców łódzkiej dzielnicy Retkinia. Obecnie prowadzimy rozmowy z kilkoma firmami, oferującymi m.in. produkty wyposażenia wnętrz – dodaje Kamila Borkowska.

Dzięki usytuowaniu obiektu w sercu dwóch dużych  osiedli mieszkaniowych Retkinia Zachód oraz Smulsko, strefa bezpośredniego zasięgu centrum (do 15 minut pieszo )  to ponad 70 tysięcy mieszkańców. Smulsko to wciąż rozwijające się osiedle domów jednorodzinnych oraz segmentów wielorodzinnych, co dodatkowo zwiększa potencjał handlowy obiektu. Atut usytuowany został także w bliskim sąsiedztwie Specjalnej Strefy Ekonomicznej Nowy Józefów, w której zatrudnionych jest ponad 1,7 tys. osób, a  ul. Maratońska, przy której powstaje obiekt, będzie stanowiła jeden z głównych zjazdów  z obwodnicy od strony zachodniej (węzeł Retkinia).

Wygodzie klientów, zarówno zmotoryzowanych, jak i pieszych służy także koncepcja architektoniczna centrum. Układ wejść bezpośrednio z ulicy i parkingu sprzyja sprawnym  zakupom dokonywanym po drodze z pracy czy szkoły, a możliwość zaparkowania samochodu tuż przed witryną sklepu skraca czas poświęcony na zakupy.

Otwarcie obiektu zaplanowano  na  19 grudnia 2012 roku.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska