Salon Vistula
Salon Vistula

W IV kwartale 2012 roku Vistuli SA planuje otwarcie 11 nowych salonów i zamknięcie 2 nierentownych.  W obszarze jubilerskim zostanie uruchomionych 5 nowych salonów, w tym trzeci monoshop marki Rolex w Galerii Mokotów. W segmencie fashion firma planuje otwarcie 6 nowych salonów i zamknięcie jednego. Łącznie na koniec 2012 roku spółka będzie posiadać 267 lokali o łącznej powierzchni 24,7 tys. mkw.

Salony Vistuli i Wólczanki uruchomiono 30 listopada 2012 roku w Centrum Handlowym Auchan w Łomiankach. Butik Wólczanka i salon Vistula mieszczą się na parterze obiektu. W sklepie Wólczanki, na  powierzchni około 35 mkw. znaleźć będzie można ubrania z jesienno-zimowej kolekcji. Salon Vistuli zajmuje z kolei powierzchnię 139 mkw. i został  zrealizowany według nowego projektu.

Spółka Vistula jest właścicielem sieci salonów marek odzieżowych Vistula, Wólczanka, Deni Clear oraz sklepów jubilerskich W.Kruk.  Na koniec III kwartału 2012 roku powierzchnia sprzedaży należącej do Vistula SA sieci detalicznej wynosiła 24 tys. mkw.