Wykres FootFall Index Polska
Wykres FootFall Index Polska

FootFall Index Polska zgodnie z oczekiwaniami odbił się w górę o prawie cztery procent- podają autorzy badania ze spółki Experian. Jak podkreślają ten wzrost jednak nie wystarczył do poprawy zeszłorocznego wyniku i w porównaniu rok do roku wynik tegoroczny jest słabszy o prawie siedem procent.

W komentarzu do najnowszych wyników badania zwrócono jednak uwagę, że jest grudzień  i tradycyjnie, wielu Polaków ma w planach zakupy i świąteczne przygotowania. Najlepsze dni branży handlowej właśnie trwają- oceniają autorzy badania, prognozując, że w najbliższych dniach klientów w centrach handlowych będzie szybko przybywać.

Cotygodniowe badania ilości klientów w polskich centrach handlowych prowadzi irlandzka firma badawcza Experian plc. Ma ona siedzibę w Dublinie. Polskę obsługuje berlińskie biuro firmy, odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią. Experian dane do analiz zbiera w blisko 900 obiektach handlowych, w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych. Dzięki nim właściciele centów handlowych oraz ich najemcy wiedzą  jakie są preferencje klientów- ilu ich odwiedza obiekt, w jakich godzinach i na jakich zasadach korzystają z parkingu.