Silesia City Center: rekomercjalizacja na finiszu

Salon Terranova

Salon Terranova

Sieć Terranova to jeden z ostatnich dwóch najemców, którzy zamkną proces rekomercjalizacji katowickiego centrum handlowego Silesia City Center. Terranova objęła lokal po sieci s.Oliver, która wycofuje się z polskiego rynku. Włoska marka oferująca ubrania dla kobiet i mężczyzn, zajmie lokal o powierzchni ponad  1 tys. mkw.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, w Silesia City Center nie ma już wolnej powierzchni handlowej. Ostatni lokal, po wycofującej się z polskiego rynku słowackiej sieci Exisport, także wkrótce zostanie przejęty. Przedstawiciele centrum handlowego nie zdradzają jeszcze nazwy ostatniego najemcy, ale wiadomo, że sklep będzie otwarty na początku 2013 roku.

Terranova oferuje odzież codzienną. Grupą docelową sieci są przede wszystkim mieszkańcy dużych miast. Marka stawia także na dostępność cenową swoich produktów, co w połączeniu ze zgodnością z trendami zapewniło jej miliony klientów na całym świecie. Historia marki sięga 1961 roku, kiedy to Vittorio Tadei zaczynał swoją działalność we Włoszech. Startował z firmą, która nazywała się Teddy. Ta w roku 1988 zaczęła produkować własną markę Terranova. W 2006 roku Terranova, do tej pory skupiona na obsłudze dorosłych klientów, postanowiła uruchomić nową linię – Terranova Kids, oferującą odzież dla dzieci i młodzieży do 13 lat. Obecnie Terranova posiada 469 sklepów w 33 krajach. W Polsce funkcjonuje kilkanaście sklepów sieci.

 

Reklama

Galeria Jurajska