Ultimate Fashion: nowa spółka przejmie sieć River Island

Sieć River Island rozwija się w Polsce

Sieć River Island rozwija się w Polsce

Nowa spółka przejmie od Ultimate Fashion sklepy River Island w Polsce. – Planujemy rozszerzyć sieć o kolejne  punkty sprzedaży. Strategia będzie dotyczyć lokalizowania salonów w galeriach handlowych – powiedziała Ewa Brzostowska, Junior Brand Manager w Ultimate Fashion sp. z o.o. Jedyną przeszkodą dla rozpoczęcia działalności firmy jest uzyskanie zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Firma Ultimate Fashion sp. z o.o. oraz River Island Clothing Co Limited, Londyn (Wielka Brytania) pod koniec listopada br. złożyły do UOKiK wniosek o utworzenie wspólnie przedsiębiorstwa w Polsce.

Obecnie za rozwój sklepów marki River Island na terenie Polski odpowiedzialna jest spółka Ultimate Fashion. W tej chwili funkcjonuje 10 salonów River Island, wyłącznie w centrach handlowych m.in.: w Galerii Bałtyckiej (Gdańsk), CH Kaskada (Szczecin), Stary Browar (Poznań), CH Renoma (Wrocław), Silesia City Center (Katowice), CH Plaza (Lublin) oraz w Galerii Mokotów, CH Arkadia i Atrium Promenada (Warszawa). Otwierane salony River Island mają powierzchnie powyżej 600 mkw.

Ultimate Fashion sp. z o.o. jest odpowiedzialna za rozwój w Polsce marek: Esprit, Mexx, Aldo, New Look, Wallis, Gap i River Island. Spółka została zarejestrowana 17.08.2001 roku, a jej właścicielem jest NFI Empik Media & Fashion SA. Prezesem Ultimate Fashion sp. z o.o. jest Ismail Seyis.

River Island Clothing Co Limited (Londyn, Wielka Brytania) jest właścicielem marki River Island. Marka ta istnieje na rynku od ponad 60 lat. Spółka posiada sieć prawie 300 sklepów na świecie m.in.: w Wielkiej Brytanii, Irlandii w Azji, na Bliskim Wschodzie i w Europie. River Island oferuje ubrania w stylu Fashion w szczególności dla osób młodych. Spółka w 2011 roku osiągnęła obroty na poziomie 735,6 mln funtów.

Reklama

Galeria Jurajska