Ferax: kilkanaście nowych salonów Gatta w 2013

Gatta

Gatta

Bogdan Nowicki, dyrektor sprzedaży detalicznej Gatta zdradza, że jego firma chce zakończyć 2013 rok z kilkunastoma dodatkowymi salonami.

Ferax sp. z o.o., właściciel sieci Gatta, w głównej mierze będzie rozwijać system współpracy oparty na franczyzie. – W dalszym ciągu planujemy rozwój sieci własnych i franczyzowych salonów Gatta. Liczba sklepów na koniec 2012 roku to łącznie 100, z czego 5 to salony franczyzowe. W 2013 roku planujemy nowe otwarcia, z przewagą franczyzowych. Okazuje się, że nasz koncept został doceniony przez obecnych i przyszłych partnerów, jako dobry pomysł na rodzinny biznes – mówi Bogdan Nowicki z Gatta.

W tym roku kilka salonów Gatta będzie miało nowy format Premium.

– Dokonujemy stopniowej rearanżacji dobrze funkcjonujących salonów Gatta na nowy koncept Premium. Przykładem mogą być sklepy w łódzkiej Manufakturze, wrocławskim Magnolia Park, czy Galerii Krakowskiej – dodaje Bogdan Nowicki.

Marka Gatta oferuje damską bieliznę. Obecnie w ramach sieci działa ponad 100 salonów. Firma Ferax rozpoczęła działalność w 1993 roku. Produkty marki sprzedawane są także na Ukrainie, w Rosji, w Chorwacji, ale także w takich krajach jak Mongolia czy Australia.

Spółka otwiera salony o wielkości od 45 do 100 mkw. Ferax prowadzi sprzedaż za pomocą salonów własnych, franczyzowych, outletowych, a także w sklepie internetowym.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016