Wojas: około 10 sklepów ruszy w Polsce w 2013 roku

Salon Wojas

Salon Wojas

W 2013 roku spółka obuwnicza Wojas planuje dalszy rozwój sieci sprzedaży. Jak dowiedział się portal Retailnet Wojas uruchomi około 10 nowych salonów w polskich galeriach i centrach handlowych.

W luty br. został otwarty kolejny salon sieci Wojas. Nowy sklep znajdzie się w Galerii Łódzkiej. Jest to już piąty punkt handlowy marki Wojas w tym mieście i siódmy w województwie łódzkim.

Założona w 1990 roku firma Wojas to jeden z największych polskich producentów obuwia i właściciel sieci sklepów tej marki. Detaliczna sieć sprzedaży liczy 133 sklepy w Polsce, 9 na Słowacji oraz 1 na Ukrainie. Ostatnio otwarto również punkty sprzedaży w szczecińskiej Galerii Kaskada, CH Auchan Łomianki oraz w Galerii Olimpia w Bełchatowie.

Zgodnie z przyjętą strategią spółka w 2012 roku otwierała kolejne sklepy, a także remontowała stare, dostosowując je do nowej stylistyki. Nowy wystrój sklepów został zaprojektowany przez firmę Schwitzke Górski sp. z o.o.

Wojas zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w 2008 roku. Pozyskane na rynku pieniądze spółka przeznaczyła na rozwój sieci sprzedaży. W efekcie w ciągu kilku lat liczba salonów Wojas niemal się podwoiła.
Firma prowadzi również sprzedaż produktów w sklepie internetowym. W 2012 roku sprzedaż w e-sklepie wzrosła o 162 proc. w stosunku do roku 2011.

Wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas SA w styczniu 2013 roku wyniosła 11 217 tys. zł i była wyższa o 14,7 proc. od osiągniętych w styczniu roku ubiegłego.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016