Kamila Jaroszyńska, Sephora
Kamila Jaroszyńska, Sephora

Przedstawiciele firmy Sephora posadającej sieć perfumerii na całym świecie, będą uczestnikiami wiosennej edycji Shopping Center Forum 2013.

– Shopping Center Forum to dla nas okazja do bliskich spotkań z najważniejszymi uczestnikami rynku komercyjnego w Polsce. Z przyjemnością spotkamy się z partnerami, z którym współpracujemy od lat, a także chętnie poznamy przedstawicieli powstających obecnie centrów handlowych, które być może będziemy brać pod uwagę przy planowaniu otwarć nowych perfumerii Sephora – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji Sephora Polska.

– Spotkania podczas Forum to okazja do zweryfikowania informacji o sytuacji na rynku, jak również o stopniu skomercjalizowania projektów, których otwarcie planowane jest na 2013 rok. Sephora planuje dalszą ekspansję sieci perfumerii w nowych atrakcyjnych miejscach, więc możliwość rozmowy szczególnie na temat projektów, które wkrótce zostaną uruchomione, będzie dla nas bardzo ważna – dodaje.

Sephora, należy do LVMH, największego koncernu działającego w sektorze dóbr luksusowych. Jest silną globalną marką, która na całym świecie uznawana jest za bardzo pożądanego najemcę. Klienci wybierają nas za to, że w naszych perfumeriach najgorętsze światowe trendy oraz nowinki kosmetyczne są zawsze na wyciągnięcie ręki, a świetnie wyszkolony i miły personel zawsze służy swoją radą i pomocą. Wielką atrakcją są również organizowane przez nas eventy np. prezentacja trendów na nadchodzący sezon w ramach imprez Trend Report, spotkania z blogerami Sephora lub Salony Ekspertów. To wszystko sprawia, że klienci chętnie odwiedzają nasze perfumerie oraz centra handlowe, w których znajdują się salony Sephora – twierdzi Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji Sephora Polska.

Shopping Center Forum 2013 Spring Edition odbędzie się 7 marca 2013 roku w Hotelu Hilton w Warszawie. W jednodniowej edycji wiosennej Forum weźmie udział 600 uczestników. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.scf.retailnet.pl.