Fashion Investment Group: 3 sklepy Carpisa ruszyły w 2012 roku

Salon Carpisa w CH Atrium Targówek

Salon Carpisa w CH Atrium Targówek

Fashion Investment Group, odpowiedzialna za rozwój sieci Carprisa na terenie Polski nie podaje informacji o otwarciach nowych sklepów w 2013 roku. – Plany rozwoju są cały czas definiowane. Dopóki projekty nie będą potwierdzone, nie chcemy ich ujawniać – powiedziała portalowi Anna Krysztaszek, Commercial Manager, Fashion Investment Group sp. z.o.o.

Jak wcześniej informowała portal Anna Krysztaszek – sieć sklepów Carpisa będzie rozwijana głównie w galeriach handlowych koncentrując się na największych miastach, z naciskiem na Warszawę.

W 2013 roku ma ruszyć sklep Carpisa o powierzchni 100 mkw. w rozbudowywanym Centrum Handlowym Wzgórze.

W Polsce działają obecnie trzy salony Carpisa, które zostały otwarte w 2012 roku. Pierwszy o powierzchni 117 mkw. (pow. sprzedażowa 92 mkw.) został otwarty w czerwcu 2012 roku w CH Atrium Targówek. Jako drugi pojawił się sklep w Pasażu Grunwaldzkim dysponujący powierzchnią 124 mkw. (pow. sprzed. 91 mkw.). Miesiąc później uruchomiono salon w Bonarka City Center w Krakowie o powierzchni 65 mkw. (pow. sprzed 55 mkw.).

Carpisa powstała w 2001 roku. Właścicielem marki na świecie jest firma Kuvera Spa. Włoska sieć salonów Carpisa, specjalizuje się w sprzedaży torebek i akcesoriów. Marka zbudowała sieć franchisingową z liczbą 500 sklepów we Włoszech i kilkudziesięcioma punktami sprzedaży za granicą (Szwajcaria, Malta, Wielka Brytania, Serbia, Niemcy, Cypr, Grecja, Czarnogóra, Polska, Bośnia, Hiszpania).

Fashion Investment Group sp. z o.o. posiada licencję na rozwój systemu franczyzowego marki Carprisa na terenie Polski.

Na koniec 2011 roku Carpisa posiadała 490 salonów, w tym 435 we Włoszech. Łączna powierzchnia wszystkich lokali wynosiła ponad 44 tys. mkw.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016