Cuprum Arena

W marcu 2013 roku marka Tommy Hilfiger będzie dostępna dla mieszkańców Lubina i okolic.

Sklep w galerii Cuprum Arena w Lubinie znajdzie się na pierwszym piętrze i zajmie powierzchnię 110 mkw.

– Tommy Hilfiger to kolejny znaczący najemca w naszym centrum handlowo-rozrywkowym. Asortyment, jaki oferuje, jego klasyczny styl, a także bardzo wysoka jakość materiałów, cieszy się uznaniem klientów z całego świata, dlatego też jestem przekonana, że trafi w gusta mieszkańców regionu lubińskiego – mówi Ewa Sieńko, manager do spraw marketingu galerii Cuprum Arena w Lubinie.

Kolekcje Tommy Hilfiger skierowane są do bardzo szerokiej grupy klientów. Marka ta oferuje odzież na każdą okazję. Posiada również bogatą gamę dodatków, m.in. obuwie i paski.

Tommy Hilfiger to kolejny najemca sektora modowego, który znajdzie się w galerii Cuprum Arena w Lubinie. Swoje sklepy mają tu także takie marki jak między innymi Mohito, Bytom, Monnari, Solar, Tatuum, Caterina, Ochnik czy Pepe Jeans.

Cuprum Arena w Lubinie to centrum handlowo- rozrywkowe, które działa od maja 2009 roku. Galeria jest obiektem wielofunkcyjnym pełniącym zarówno rolę handlowo-usługową jak i rekreacyjno- rozrywkową. Na powierzchni niemal 70 tys. mkw. znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych, w tym sklepy odzieżowe i obuwnicze, delikatesy spożywcze Alma, sklep RTV-AGD Saturn, klub fitness Pure Jatomi Platinum Fitness z basenem,  multipleks Helios  z pięcioma salami (również z możliwością projekcji filmów w 3D), salony z wyposażeniem wnętrz , salony jubilerskie, pralnia, salon fryzjerski, centrum biurowe.

Istnieje tu również pierwszy w Polsce salon kibica, oferujący pamiątki i gadżety klubu Zagłębia Lubin oraz bilety na wszystkie imprezy sportowe i rozrywkowe organizowane na miejscowym stadionie.

Inwestorem Cuprum Areny poprzez spółkę zależną jest Dariusz Miłek, prezes spółki CCC SA, polski przedsiębiorca, twórca marki obuwniczej oraz sieci handlowej CCC.