Andrzej Czarnecki, Euro-net: nie zwalniamy z ekspansją sieci RTV Euro AGD

Andrzej Czarnecki, dyrektor ds. rozwoju RTV Euro AGD

Andrzej Czarnecki, dyrektor ds. rozwoju RTV Euro AGD

– Lokalizujemy swoje sklepy zarówno w parkach i galeriach handlowych jak również w obiektach wolnostojących o ile są dobrze zlokalizowane pod względem komunikacyjnym i zapewniają miejsca parkingowe dla klientów. W zależności od wielkości miasta i liczby mieszkańców, siły nabywczej i innych wskaźników ekonomicznych otwieramy sklepy liczące od 400 do 1,5 tys. mkw.  Od początku roku otworzyliśmy salony w CH Europa Centralna w Gliwicach oraz w Galerii Veneda w Łomży – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Andrzej Czarnecki, dyrektor ds. rozwoju, EURO-net sp. z o.o.

Obecnie sieć RTV Euro AGD należąca do EURO-net sp. z.o.o. liczy 196 sklepów zlokalizowanych w ponad 100 miastach Polski. W 2013 r. spółka planuje kolejne otwarcia m.in. w takich miastach jak Katowice i Nowy Sącz.

W ubiegłym roku spółka uruchomiła 28 nowych placówek, w tym – 13 salonów zostało otwartych w  ostatnich dwóch miesiącach 2012 roku.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet w przyszłym roku liczba otwarć może być podobna. Nowe sklepy pojawią się m.in. w takich obiektach jak: Galeria Trzy Korony w Nowym Sączu i Galeria Katowice.

RTV Euro AGD jest polskim przedsiębiorstwem założonym w 1990 roku. W pierwszych latach swojej działalności (1990-1994) spółka stworzyła sieć sprzedaży na rynku warszawskim, a w latach następnych rozszerzyła działalność na teren całego kraju. Obecnie oprócz 196 sklepów stacjonarnych prowadzi też sklep internetowy Euro.com.pl. Sklepy spółki są w większości zlokalizowane w największych centrach handlowych w danym mieście.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016