Salon Deni Cler
Salon Deni Cler

Obecnie do spółki DCG SA należy w Polsce 35 salonów marki Deni Cler. W 2013 roku do tego zbioru dołączy kolejny sklep brandu. Nowa placówka znajdzie się w galerii handlowej Plac Unii w Warszawie.

– W 2013 planujemy tylko jedno otwarcie. Nie porzucamy jednak idei dalszej ekspansji marki. Myślimy o otwarciu kolejnych salonów w Olsztynie, Toruniu i Gorzowie Wielkopolskim. Nastąpi to jednak w dłuższej perspektywie czasu, na pewno nie w tym roku – mówi w rozmowie z Retailnet Piotr Kopczyński kierownik działu operacyjnego firmy DCG SA.

– Planujemy rozwój marki tylko w centrach handlowych. Salony marki Deni Cler zajmują średnio 100 metrów kwadratowych powierzchni. Umożliwiamy także otwarcie salonu oparte o system franczyzowy. Podpisujemy umowy agencyjne. Średnio raz w roku otwieramy taki salon – dodaje Piotr Kopczyński.

Od przedsiębiorców chcących prowadzić salon na zasadach franczyzy firma oczekuje pokrycia kosztów adaptacji lokalu według przygotowanego projektu, zapewnienia korzystnej lokalizacji lokalu (50-100 mkw.) w mieście powyżej 90 tys. mieszkańców oraz finansowego zabezpieczenia towaru powierzonego do sprzedaży.

W zamian spółka oferuje projekt aranżacji sklepu, pomoc przy urządzeniu punktu sprzedaży, nieodpłatne przekazanie asortymentu do sprzedaży w trybie sprzedaży agencyjnej, materiały reklamowe oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez partnera na rynku lokalnym.

Deni Cler oferuje elegancką odzież dla kobiet. Wszystkie ubrania marki powstają przy wykorzystaniu najwyższej jakości tkanin.

Spółka DCG należy do Vistula Group. Obecnie grupa zarządza siecią 263 salonów (75 Vistula, 73 Wólczanka, 80 W.Kruk oraz 35 sklepy Deni Cler).