Guess Marciano
Guess Marciano

Firma Guess Poland realizuje zapowiadane plany wzmożonej ekspansji w Polsce. Przy placu Trzech Krzyży w Warszawie otwarto salon Guess Marciano oferujący najbardziej ekskluzywną kolekcję marki. Jest to drugi sklep w kraju, w którym można kupić pełną kolekcję Guess by Marciano.

Salon mieszczący się przy placu Trzech Krzyży zajmuje powierzchnię około 150 mkw. i został urządzony według najnowszego konceptu marki. Jest to także jeden z pierwszych salonów, w którym pojawiło się nowe logo Guess Marciano.

Firma w najbliższych dniach planuje kolejne otwarcia własnych punktów sprzedaży na terenie naszego kraju. W piątek, 22 marca zostanie otwarty sklep Guess w Domu Mody Klif w Warszawie. Na kolejny dzień firma zaplanowała otwarcie w łódzkim Centrum Handlowym Manufaktura. W poniedziałek rozpocznie działalność salon w warszawskiej Galerii Mokotów.

Po najbliższych otwarciach, firma Guess Poland będzie posiadać łącznie 7 własnych sklepów w kraju. Pierwszy salon własny został otwarty w grudniu 2012 roku w Centrum Handlowym Złote Tarasy. Znalazł się on na parterze galerii i zajął 285 mkw. powierzchni. W ostatnich tygodniach otwarto także salon wyprzedażowy marki w centrum outletowym Factory Warszawa Annopol.

– Firma Guess przede wszystkim zainteresowana jest Warszawą, ale również Trójmiastem, Poznaniem, Krakowem, Wrocławiem i Łodzią. W pierwszej fazie ekspansji w Polsce skupimy się na największych miastach. Poza Warszawą będziemy koncentrować się na najbardziej prestiżowych centrach takich jak Galeria Krakowska, Silesia City Center czy Galeria Bałtycka. Sklepy Guess będą również otwierane w niszowych ośrodkach takich jak Klif, które skupiają wyselekcjonowane marki i bardziej świadomych klientów – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Paul Marciano, CEO and creative director firmy Guess Inc.

Firma Guess Inc. posiada obecnie ok. 1500 salonów marki, które mieszczą się w 90 krajach. Artykuły z logo Guess można kupić za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego o zasięgu globalnym. Właścicielem marki na świecie jest Guess Inc. z Los Angeles. Za rozwój salonów w Polsce będzie odpowiadać firma Guess Poland sp. z o.o.