Atrium: nowi najemcy w Atrium Reduta

Atrium Reduta

Atrium Reduta

W ostatnim kwartale do grona najemców Atrium Reduta w Warszawie dołączyło wiele nowych marek, m.in.: Toys Box, 4F, Organic Farma Zdrowia, Subway i Traficco. W najbliższym czasie w centrum otworzy się również pierwszy w Warszawie salon Sinsay. Zmianie ulegają też istniejące sklepy – w kwietniu klientów powita zmodernizowany i powiększony H&M.

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy oferta centrum handlowego Atrium Reduta w Warszawie rozszerzyła się o nowe salony modowe, restauracje i sklepy dla hobbystów.

– Staramy się, aby oferta naszego centrum odpowiadała na potrzeby klientów – mówi Izabela Stankiewicz – Łabaszewska, dyrektor centrum. – W Atrium Reduta znaczącą grupę klientów stanowią kobiety rozwijające się zawodowo, ale nierezygnujące przy tym ze swoich pasji czy zdrowego stylu życia. Stąd wśród nowych najemców pojawiają się popularne salony modowe, jak Sinsay, ale również marki promujące zdrowy styl życia jak salon sportowy 4F, delikatesy Organic Farma Zdrowia z ekologiczną żywnością czy stoisko Salad Story.

Pierwszy w Warszawie salon nowej marki z popularnej grupy LPP – Sinsay – zajmie ponad 200 mkw. powierzchni centrum. Będzie tam można znaleźć kolekcje odzieżowe, akcesoria oraz buty. Znakiem rozpoznawczym marki będą T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami.

Fani aktywnego wypoczynku znajdą w salonie 4F szeroką ofertę odzieży sportowej i niezbędnych akcesoriów. Od początku marca wielbiciele naturalnej żywności mogą zrobić zakupy w Organic Farma Zdrowia. Nowy sklep, oprócz naturalnych artykułów spożywczych oraz napojów, oferuje ekologiczne kosmetyki, środki czyszczące oraz alkohole, takie jak np.: miody pitne, ekologiczne piwa i wina, piwa niepasteryzowane, nalewki naturalne i ekologiczne. Zdrowy posiłek można również zjeść w restauracji Subway oraz na stoisku Salad Story.

W lutym w centrum otworzył się unikalny koncept dedykowany najmłodszym –Toys Box. Salon podzielony jest na cztery strefy: różową przeznaczoną dla dziewczynek z pluszakami i lalkami; niebieską, skierowaną do chłopców, z modelami pojazdów, figurkami bajkowych postaci; fioletową z akcesoriami dla niemowląt i zieloną oferującą bogaty wybór gier edukacyjnych, puzzli oraz książek.
Równocześnie trwają prace przy modernizacji salonu H&M – oprócz zmiany wystroju sklep powiększy się również o ponad 140 mkw. i rozszerzy gamę proponowanych produktów. Znacznie poszerzona zostanie oferta działu męskiego, ze szczególnym uwzględnieniem odzieży sportowej. Powiększeniu ulegnie także dział bielizny. Ponowne otwarcie sklepu planowane jest na połowę kwietnia. Przebudowa wiąże się ze strategią marki, która dąży do zaoferowania jak najszerszej oferty swoich produktów, w otoczeniu spełniającym najnowsze standardy wystroju wnętrz.

W ubiegłym roku centrum handlowe Atrium Reduta zostało najlepiej ocenionym przez klientów centrum w badaniach przeprowadzonych przez międzynarodową agencję badawczą Service Check. Tajemniczy klienci zbadali ogólną organizację, funkcjonalność, panującą w centrum atmosferę i funkcjonowanie parkingów. Ocenie poddano też wygląd i kompetencje pracowników wybranych punktów strefy zakupów i foodcourtu oraz obsługę w delikatesach/supermarketach na terenie danego punktu.
Centrum Handlowe Atrium Reduta położone jest przy Alejach Jerozolimskich. Na powierzchni ponad 27 tys. mkw. GLA znajduje się blisko 140 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców są m.in. Carrefour, Camaieu, Carry, CCC, Cropp, Cubus, Diverse, Duka, Ecco, Empik, Esprit, RTV Euro AGD, H&M, Home & You, House, Humanic, Jacqueline Riu, KappAhl, perfumeria Marionnaud, Mohito, Mothercare, Orsay, Peek&Cloppenburg, Reserved, Rossmann, Sephora, Springfield, Swiss, Tchibo, Top Secret, Triumph, Venezia. Dla klientów centrum przeznaczono ponad 1,6 tys. miejsc parkingowych.

Właścicielem obiektu jest Atrium European Real Estate Limited. Atrium działa przede wszystkim na terenie Polski, Republiki Czeskiej, Słowacji i w Rosji. Firma jest obecna również na Węgrzech, w Rumunii, na Słowacji i Łotwie.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska