Galeria Madison: zimowa wyprzedaż zwiększyła foot fall

Galeria Madison

Galeria Madison

Tegoroczne, zimowe wyprzedaże gdańska Galeria Madison zakończyła wzrostem indeksu footfall oraz dobrymi wynikami sprzedaży najemców, zwłaszcza sektora modowego.

W Galerii Madison pierwsze wyprzedaże zaczęły się z końcem grudnia 2012 i trwały do  marca tego roku. Większość salonów obniżyło ceny swoich kolekcji nawet o 80 proc., co, jak poinformowali przedstawiciele galerii, przyciągnęło klientów.

– W lutym odwiedziło nas blisko 10 proc. więcej klientów niż w tym samym miesiącu w ubiegłym roku. To bardzo dobry wynik zwłaszcza w porównaniu z danymi Experian Footfall informującymi o spadku tego indeksu o 4,3 proc. w stosunku do lutego 2012 – mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison.

Zwiększone zainteresowanie klientów zakupami podczas tegorocznych wyprzedaży zauważyli także  najemcy salonów odzieżowych obecnych w  centrum.

–  Jesteśmy zadowoleni z wyników, jakie osiągnęliśmy w trakcie tegorocznych wyprzedaży w galerii Madison – mówi Renata Banasiak, kierownik sklepu Lara Fabio oferującego modę damską. – Nasi klienci z niecierpliwością wyczekiwali na promocje i możliwość zrobienia zakupów za okazyjne ceny, dzięki czemu w tym roku zanotowaliśmy wzrost obrotów i odwiedzin – potwierdza R. Banasiak.

Także salon z bielizną Intimissimi jest zadowolony z wyników osiągniętych w ostatnich tygodniach.  – Odnotowaliśmy wzrost odwiedzin, a co za tym idzie również wzrost obrotów. Podczas organizowanych przez naszą firmę eventów połączonych z wyprzedażami, centrum handlowe Madison było nam pomocne, co usatysfakcjonowało zarówno pracowników, jak i klientów naszego salonu – mówi Adriana Szumska kierownik regionalny Intimissimi z regionu pomorskiego.

– Atrakcyjność rabatów wyprzedażowych, które sięgały nawet do – 70 proc. przyciągnęła dużą ilość klientów, a zarazem przełożyła się na zadowalające wyniki sprzedaży w tym okresie – mówi Jagoda Janicka menager salonu firmowego Kazar w Galerii Madison.

– Koniec 2012 roku rozpoczął falę wyprzedaży w salonie Wittchen. Już od pierwszych dni zdecydowanie widoczna była zwiększona frekwencja oraz duże zainteresowanie wprowadzonymi ofertami cenowymi. Klienci skuszeni ciekawymi billboardami Galerii Madison chętnie odwiedzali nasz salon i korzystali z atrakcyjnych promocji. Bardzo cieszą nas osiągnięte podczas okresu wyprzedaży wyniki  i już nie możemy się doczekać kolejnych sezonowych wyprzedaży – dodaje Aneta Żybort, kierownik salonu Wittchen.

Galeria Handlowa Madison znajduje się w centrum Gdańska. Obiekt, liczący 18 tys. mkw. powierzchni GLA oraz 111 miejsc parkingowych, jest zlokalizowany w sąsiedztwie Starego Miasta, Dworca Głównego PKP i dużego śródmiejskiego węzła komunikacyjnego. Architektura centrum nawiązuje do charakteru hanzeatyckiego miasta.

Galeria ma ponad 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych. Najważniejszymi markami są: New Yorker, Reserved, Stradivarius, Intersport, Orsay, House, Adidas, Lee Wrangler, Vero Moda, Kazar, Ecco, Wittchen. W galerii zbajdują się także delikatesy spożywcze Bomi Smak Tradycji oraz klub sportowy Gymasion. Na trzecim piętrze galerii ustuowane są Centrum Medyczne z gabinetami prywatnych lekarzy oraz Klinika Invicta.

Właścicielem obiektu jest Javin Investments sp. z o.o. ( udziałowcami spółki są irlandzcy inwestorzy – rodzina Turley), a za rekomercjalizację odpowiada BOIG.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016