Pandora: ekspansja w miastach powyżej 300 tys. mieszkańców

Kolekcja Pandory

Kolekcja Pandory

Sieć salonów z biżuterią Pandora posiada obecnie ponad 10,3 tys. punktów sprzedaży, w tym ponad 900 to markowe salony własne. Produkty Pandora sprzedawane są w ponad 70 krajach

W Polsce w sieci funkcjonuje 31 salonów w tym 13 własnych, a 18 franczyzowych. Produkty marki można dostać także w ok. 200 autoryzowanych punktach sprzedaży. Salony własne zlokalizowane są w trzech miastach – Gdańsku, Łodzi i Warszawie. Spółka prowadzi także sklep internetowy. Pandora Jewelry CEE sp. z o.o., właściciel sieci w Polsce, planuje dalszą ekspansję zarówno sklepów własnych jaki i partnerskich.

– W tym roku planujemy otwarcie minimum dwóch nowych salonów. Nie mamy jeszcze podpisanych ostatecznych umów najmu, ale w planach są otwarcia w Katowicach, w Galerii Katowickiej oraz w Poznaniu – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Ewa Knudsen, Franchise Sales Manager, Pandora Jewelry CEE sp. z o.o.

Firma otwiera salony o powierzchni ok. 40 mkw. w największych miastach w Polsce.

– Salony Pandora funkcjonują w większości w centrach i galeriach handlowych, ale otwieramy także lokale przy głównych ulicach handlowych dużych miast, oraz w starych, zabytkowych dzielnicach. Ekspansja najczęściej jest realizowana w miastach powyżej 300 tys. mieszkańców – dodaje Ewa Knudsen.

Pandora projektuje, produkuje i sprzedaje ręcznie wykańczaną biżuterię wykonaną ze szlachetnych metali, po przystępnych cenach. Założona w 1982 roku, z siedzibą w Kopenhadze, Pandora zatrudnia ponad 5,3 tys. osób na całym świecie. Firma produkuje biżuterię w Tajlandii. Spółka Pandora jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Kopenhadze w Danii. W 2012 r. łączne przychody Pandora wyniosły 6,7 miliardów DKK (około 895 milionów euro).

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska