Yogoland: nowe placówki w Toruniu, Lublinie i Wrocławiu

Nowe punkty z jogurtami mrożonymi

Nowe punkty z jogurtami mrożonymi

Sieć Yogoland oferująca mrożone jogurty planuje powiększyć ilość swoich placówek franczyzowych.

W połowie kwietnia 2013 roku otwarto nowy lokal w toruńskim centrum handlowym Atrium Copernicus. Kolejne punkty sprzedaży pojawią się w maju 2013 r. w Factory Outlet Poznań, w CH Atrium w Koszalinie, Galerii Olimp, a także w centrach Ikea w Bielanach wrocławskich i w Lublinie.

Obecnie Yogoland ma swoje punkty sprzedaży w Poznaniu – Cinama City Kinepolis, w Galerii Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim, w CH Port Łódź, w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy.

Spółka otwiera punkty handlowe albo w formie wyspy w centrum handlowym o wielkości od 20 do 30 mkw. bądź w ciągu handlowym o powierzchni od 40 do 50 mkw.

Opłata franczyzowa za przystąpienie do sieci to 25 tys. zł. Koszt adaptacji lokalu w formie wyspy z wyposażeniem to ok. 130 tys. zł (w zależności od powierzchni, położenia i stanu), a koszt lokalu w ciągu handlowym to 160 tys. zł. Opłata miesięczna do Yogoland to 1,5 tys. zł netto, ale firma nie pobiera opłat od obrotu.

Yogoland jest jedynym w Europie przedstawicielem amerykańskiej firmy Sweet & Tart Food i właścicielem amerykańskiej licencji na system sprzedaży oraz dystrybutorem na kraje europejskie produktów do produkcji mrożonych jogurtów.

Reklama

Galeria Jurajska