Smyk: nowy salon w galerii handlowej

Sklep Smyk w Galerii Solnej

Sklep Smyk w Galerii Solnej

Salon Smyk znajduje się w Galerii Solnej, najnowszej w mieście galerii handlowej, która zlokalizowana jest w okolicach osiedla Rąbin – największego osiedla mieszkaniowego w Inowrocławiu. Powierzchnia nowego sklepu wynosi ponad 600 mkw.

– Otwarcie nowego sklepu Smyk to dla nas doskonała szansa, aby spotkać się z mieszkańcami Inowrocławia, dla których przygotowaliśmy powitalny pakiet atrakcji. Najwięcej z nich czekać będzie na naszych małych gości, jednak również dla ich rodziców przygotowaliśmy wiele interesujących ofert i promocji. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci będą usatysfakcjonowani bogatym asortymentem zabawek, ubrań i akcesoriów dla dzieci, jaki czeka na nich w nowym salonie Smyk – powiedział Marek Łebek, przedstawiciel sieci Smyk.

Nowy salon Smyk w Inowrocławiu należy do sieci sklepów oferujących najszerszy
w Polsce wybór produktów dla dzieci. W nowo otwartym sklepie klienci będą mogli znaleźć produkty znanych firm, takich jak Disney, LEGO, Hot Wheels czy Barbie. Na klientów czeka również szeroki wybór produktów oferowanych przez marki własne Smyka: Cool Club i Smiki.

Smyk to największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, wchodząca w skład Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F). Jej historia sięga roku 1977, w którym powstał Dom Handlowy Smyk.
Dynamiczny rozwój sieci Smyk rozpoczął się w roku 2000, kiedy powołano samodzielną spółkę: Smyk sp. z o.o. Obecnie sieć sklepów Smyk obejmuje ponad 130 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych w Polsce, w Rosji, na Ukrainie, w Turcji, w Czechach i w Rumunii.

Grupa Empik Media & Fashion (Grupa EM&F) jest wiodącym dystrybutorem produktów z kategorii: media, rozrywka, odzież, obuwie, zabawki i akcesoria dla dzieci oraz kursy językowe i kosmetyki. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion S.A. jako spółka holdingowa. Od 1997 roku Grupa EM&F jest notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Model biznesowy Grupy EM&F opiera się na działalności czterech segmentów: Detal, Internet, Digital (salony Empik, e-commerce, kontent cyfrowy, wydawnictwa), Grupa Smyk (sieci sklepów z asortymentem dziecięcym), Szkoły Językowe (sieci szkół Empik Schools oraz SpeakUp) oraz Moda i Uroda (marki modowe i kosmetyczne).

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016