Rafał Maciejczuk, Norco: nowoczesna aranżacja sklepu

Rafał Maciejczuk, dyrektor handlowym w Norco

Rafał Maciejczuk, dyrektor handlowym w Norco

– Nasze wieloletnie doświadczenie pokazuje, że dobrze zaprojektowana i wyposażona przestrzeń handlowa ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe konsumenta. Już o wejściu do danego sklepu bardzo często decyduje jego aranżacja. Meble powinny być odpowiednio dobrane do oferowanej kolekcji oraz ułatwiać ciekawe wyeksponowanie i prezentację produktu – powiedział Rafał Maciejczuk, dyrektor handlowy w Norco.

– W przypadku meblowania sklepów odzieżowych grupa docelowa, do której skierowana jest oferta oraz aktualnie panujące trendy są podstawowymi punktami odniesienia. Trendy nie odnoszą się tylko do samej formy mebli sklepowych, ale również do materiałów użytych do ich produkcji i elementów wykończeniowych.

– Ciągły rozwój technologiczny daje nowe możliwości i prowadzi do nowych rozwiązań. Widzimy to szczególnie mocno w kontekście naszych długoletnich tradycji produkcyjnych. Obecnie wygrywają sieci detaliczne i sklepy o bardzo czytelnej tożsamości. Ogromne znaczenie ma wizerunek sklepu, na który składają się kolory, kształty i materiały wykorzystane w tworzeniu jego wystroju. Coraz częściej także ciekawe oświetlenie i zapach jako element marketingu sensorycznego. Łatwość i wygoda stały się codziennością. Jeśli chodzi o rodzimy rynek jest on coraz bardziej wymagający. Świadomość i gust estetyczny wśród polskiego społeczeństwa wzrastają a co za tym idzie rosną oczekiwania konsumentów. Ogromna konkurencja wymogła na inwestorach dbałość o każdy szczegół wyposażenia sklepu. Polacy przyzwyczaili się do ładnych wnętrz i tylko w takich naprawdę lubią wydawać pieniądze. Myślę, że nasze sklepy obecnie nie różnią się estetyką wykończenia od tych, które możemy zobaczyć w innych miastach Europy – dodał Rafał Maciejczuk.

Spółka Norco wywodzi się z Norwegii i od ponad 25 lat, świadczy usługi obejmujące całościowe wyposażenie każdego sklepu. Firma preferuje dobry design oraz efektywne i adekwatne do potrzeb rozwiązania. Wykonuje też całość koniecznej pracy, od projektu do finalnej realizacji. W swoich aranżacjach wykorzystuje szerokie portfolio mebli, elementów dodatkowych i materiałów wykończeniowych. Na długiej liście klientów znajdują się między innymi: Reserved, Mohito, Cropp, House, Esotiq, Top Secret, Heavy Duty, Bergson, Venezia, Duka, Moodo, Inmedio, 1 minute, Neonet i wielu innych.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska