Marilyn: rozwój na warszawskim i wrocławskim rynku

Salon Marilyn

Firma Marilyn oferująca w swoich salonach rajstopy i pończochy planuje w najbliższym czasie otworzyć dwa kolejne sklepy.

Pierwszy ze sklepów zostanie otwarty w Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu. Kolejny sklep znajdzie się w Galerii Rembielińskiej w Warszawie.

– Sklep we wrocławskiej galerii zajmie powierzchnię 35 metrów kwadratowych. Taką samą powierzchnię będzie miał także nasz nowy punkt sprzedaży w Warszawie. Ten ostatni zostanie otwarty w oparciu o system franczyzowy. Salon w DH Renoma zostanie otwarty przez firmę Marilyn – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet Katarzyna Rezler, dyrektor handlowy Marilyn.

Jak informowaliśmy w ostatnich tygodniach firma otworzyła 4 salony własne. Znalazły się one w: Outlet Park Szczecin, Galerii Veneda w Łomży, Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim oraz w szczecińskiej Galerii Galaxy.

W 2013 roku ma zostać otwartych łącznie 10-15 sklepów sieci Marilyn. Lokale marki mierzą średnio od 20 do 60 mkw. Wyspy w centrach handlowych zajmują powierzchnię 15 mkw.

Obecnie w Polsce działa 38 salonów Marilyn, z czego 28 to franczyzowe punkty sprzedaży. Firma wciąż poszukuje nowych partnerów biznesowych w celu otwarcia kolejnych salonów franczyzowych. Współpracuje też z sieciami Rossmann, Auchan i od niedawna z drogerią Natura oraz z kontrahentami m.in.: z USA, Niemiec, Irlandii, Francji, Rosji, Ukrainy i Litwy.

Firma Marilyn Marzena Janiak powstała w listopadzie 1994 roku. W przeciągu 20 lat swojej działalności przedsiębiorstwo ugruntowało swoją pozycję na rynku produktów pończoszniczych. Marka na przestrzeni lat zdobyła duże uznanie klientów. W chwili obecnej firma Marilyn jest jednym z wiodących producentów wyrobów pończoszniczych w kraju i produkuje zarówno asortyment luksusowy, jak i produkty klasyczne.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016