Wizualizacja CH Wzgórze
Wizualizacja CH Wzgórze

Biznesmeni z Trójmiasta stawiają na lokalny rynek. W Centrum Handlowym Wzgórze rewitalizowanym przez Mayland Real Estate sp. z o.o. podpisywane są nowe umowy na wynajem powierzchni. Zdaniem lokalnych przedsiębiorców CH Wzgórze ma ogromny potencjał.

Otwarcie tego największego na Pomorzu obiektu handlowego nastąpi jeszcze w tym roku. W rozbudowanym centrum będzie aż 250 sklepów. Obok światowych marek, inwestor zaprosił do współpracy także lokalnych przedsiębiorców, wśród nich manufakturę Dom Czekolady, prowadzoną przez Anetę i Rafała Barzyk oraz salony fryzjersko-kosmetyczne Jacques Andre Hair & SPA Beaty i Andrzeja Jackiewicz.

Aneta Barzyk od 5 lat prowadzi firmę w Gdyni, a biznes Beaty Jackiewicz funkcjonuje od 12 lat w Gdańsku.

– Gdynia nie ma nowoczesnego, naprawdę dużego centrum handlowego – zauważa Aneta Barzyk. Nie przekonywały jej wcześniejsze propozycje otwarcia lokalu w innym obiekcie handlowym. Podobnie było w przypadku Beaty Jackiewicz, która prowadzi trzy salony w Gdańsku.

– Dopiero teraz przyszedł czas na Gdynię – mimo, że klienci dopytywali od dawna, kiedy otworzymy placówki w innych miastach. Czekaliśmy na coś wyjątkowego. I w nasze oczekiwanie trafił projekt rozbudowy CH Wzgórze. Miejsce prestiżowe, największe na Pomorzu, z doskonałą lokalizacją, do którego można szybko dotrzeć z całego Trójmiasta – mówi.

Właścicielka zaznacza, że sam przebieg negocjacji też miał znaczenie.

– Przy każdej nowej lokalizacji kierujemy się kalkulacją ekonomiczną, ale liczy się też osoba negocjatora. Duży wpływ na podjęcie decyzji miała w naszym przypadku Magdalena Badurska z Maylandu. Biznes to także ludzka twarz negocjacji, relacja z człowiekiem, który umie doradzić i na którego można liczyć – dodaje.

Nowi najemcy w CH Wzgórze rozpoczną wkrótce zagospodarowywanie powierzchni. Aneta Barzyk planuje zmienić wystrój lokalu. – Projekt nowego lokalu będzie bardziej nowoczesny, z zachowaniem charakterystycznego ciepłego klimatu tego miejsca, z myślą o wygodzie tych, którzy już nas znają i tych, którzy dopiero odkryją nasze smaki – opowiada.

Właściciele manufaktury Dom Czekolady opracowują także poszerzone o dania lunchowe menu, w którym oprócz dotychczasowych, sprawdzonych i cenionych przez klientów słodkich wyrobów, znajdą się propozycje „na słono“.

Komercjalizacja Wzgórza dobiega już końca. Do wynajęcia pozostało niespełna 10 procent powierzchni. Wszystko przebiega zgodnie z harmonogramem ustalonym przez inwestora, Mayland Real Estate sp. z o. o., dewelopera dużych powierzchni handlowych w Polsce.