Udany maj dla CCC

CCC

CCC

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki obuwniczej CCC za maj 2013 wyniosły 146,2 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 20,3 proc. Przychody za okres styczeń – maj wyniosły 532,3 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2012 o 6,2 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej za maj wyniosły 141,5 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 19,9 proc., narastająco za okres styczeń – maj wyniosły 506,3 mln zł i były wyższe o 9,8 proc. w stosunku do tego samego okresu 2012 roku.

CCC SA jest właścicielem sieci sklepów CCC, Lasocki, Quazi, Boti. Na koniec marca 2013 roku sieć sprzedaży grupy kapitałowej CCC SA. obejmowała 706 placówek.

W 2013 roku liczba sklepów ma zwiększyć się o 50 nowych lokalizacji. Spółka stawia na rozbudowę sieci, przez wynajmowanie powierzchni handlowych w nowo powstających atrakcyjnych  centrach handlowych, starannie dobranych pod względem zyskowności i stopy zwrotu. Stara się również rozwijać w regionach, w których jest słabiej obecna.

Elementem rozbudowy będzie również powiększanie powierzchni sprzedażowej sklepów mieszczących się w najatrakcyjniejszych lokalizacjach, które swoją wielkością przekraczać będą nawet 500 mkw. Strategia spółki odzwierciedla się również w ofercie produktowej i jej konkurencyjności, która konsekwentnie zwiększa potencjał sieci sprzedaży.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska