Akcesoria modowe
Akcesoria modowe

Nowy butik portugalskiej marki Parfois oferującej akcesoria ozdobne dla kobiet działa od połowy czerwca 2013 roku w warszawskim centrum handlowym Promenada. 30. lokal sieci w Polsce ma powierzchnię 50 mkw.

Dimitri Dias, Country Manager marki w Polsce w rozmowie z portalem Retailnet podkreśla, że Polska jest dla sieci Parfois bardzo interesującym rynkiem przez wzgląd na spore zainteresowanie Polek modą i nowinkami modowymi, a także ze względu na wysokie walory centrów handlowych i jakość zarządzania nimi.

– Polska to jeden z czterech rynków poza Francją, Portugalią i Hiszpanią, gdzie Parfois prowadzi sklepy własne. Na pozostałych rynkach funkcjonują tylko salony franczyzowe. Sieć Parfois jest obecna na polskim rynku zaledwie od czterech lat, ale jestem przekonany, że nasza marka jest bardzo dobrze postrzegana przez polskie klientki – mówi Dimitri Dias.

W Polsce markę wprowadza Modessa Polska sp. z o.o. Spółka planuje dalszą ekspansję w polskich miastach. Otwiera lokale o średniej powierzchni około 90 mkw.

– Po otwarciu butiku w CH Promenada w Warszawie mamy w Polsce obecnie 30 sklepów. W perspektywie najbliższych trzech lat możemy podwoić tę liczbę. Ekspansję chcemy kontynuować przede wszystkim w miastach, w których jesteśmy już obecni – podsumowuje Dias.

Przypomnijmy, w 2012 roku zostały oddane do użytku cztery sklepy sieci w warszawskich centrach handlowych ( Arkadia, Wileńska, Blue City) oraz we wrocławskiej galerii Magnolia Park.

Obecnie na świecie funkcjonuje ponad 400 sklepów Parfois, ale firma postawiła sobie ambitny plan posiadania 1000 placówek do końca 2016 roku.