Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK
Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK

Marka KiK cieszy się w Europie dużą popularnością. Sieć tworzy obecnie ponad 3,2 tys. sklepów, rozlokowanych w 8 krajach Europy – Niemczech, Austrii, Czechach, Słowenii, Chorwacji oraz na Węgrzech, na Słowacji i w Polsce.

Przedstawiciele sieci, która w Polsce planuje poszerzyć liczbę dyskontów i otworzyć  50 kolejnych sklepów tak, aby do końca roku działało ich łącznie 70, będą uczestnikami Shopping Center Forum.

– Polska to bardzo atrakcyjny kraj, z dużym potencjałem rozwojowym. Dostrzegamy możliwości i korzystne warunki, jakie tutejszy rynek ma do zaoferowania dla inwestorów. Dlatego uznaliśmy otworzenie działalności w Polsce za ważny punkt w naszej strategii biznesowej. Zależy nam bowiem na pomyślnym realizowaniu długofalowych założeń, mających na celu ekspansję na kolejne rynki i rozwój naszej sieci. Chcemy być również bliżej naszych klientów i zapewniać dostęp do naszej oferty coraz szerszej grupie odbiorców. Zgodnie z misją wyrażoną w haśle – Klient jest królem – nieustannie dbamy o zaspokajanie potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Oferowane przez nas produkty są wysokiej jakości, ale też atrakcyjne i dostępne w korzystnych cenach. Zależy nam bowiem na popularyzowaniu idei, iż moda i atrakcyjne tekstylia nie muszą być drogie. Dzięki zwiększaniu liczby sklepów możemy to osiągnąć. Liczymy na to, że ogromny potencjał polskiego rynku i sprzyjające warunki, jakie stwarza on w sektorze usług, przełożą się na efektywność prowadzonej przez nas w Polsce działalności – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.

Sukces marki, jak przekonują przedstawiciele sieci, jest wynikiem odpowiednio przygotowanej i wdrażanej strategii biznesowej, która zakłada ekspansję na obszarze całego kraju.

– Sklepy KiK lokujemy zarówno w dużych, średnich jak i małych miejscowościach. Nie ograniczamy się wyłącznie do dużych centrów handlowych, ale otwieramy sklepy również w mniejszych galeriach, retail parkach czy pasażach w centrach miast. Potencjał komercyjny wszystkich tych lokalizacji stwarza  satysfakcjonujące nas, korzystne warunki handlowe. Od chwili wprowadzenia marki do Polski, nieustannie rozwijamy działalność, zwiększając udziały w rynku i planując kolejne etapy ekspansji. Dyskonty odzieżowo – tekstylne otwierane w kolejnych miastach Polski wzmacniają pozycję naszej marki i przekładają się na coraz pewniejsze zyski. Naszym założeniem strategicznym na ten rok jest otwarcie jeszcze 50 sklepów tak, aby do końca 2013 roku działało ich łącznie 70 – dodaje Kulik.

Zdobywamy coraz większą popularność i uznanie na rynku, co uwidacznia wzrost liczby klientów. Nieustannie pracujemy nad tym, aby umacniać pozycję sieci KiK i rozwijać renomę naszej marki w duchu profesjonalizmu i wysokiej jakości usług – podsumowuje dyrektor generalny sieci.

Więcej o ekspansji i kierunkach rozwoju sieci KiK podczas Shopping Center Forum