Telepizza szuka nowych lokalizacji

Telepizza

Telepizza

Telepizza pozyskuje nowe lokalizacje i przyspiesza rozwój sieci franczyzowej. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje ponad 115 lokali, w tym 9 w centrach i galeriach handlowych.

Hiszpańskiej sieci szczególnie zależy na rozwoju w Poznaniu, na Śląsku, we Wrocławiu, na Pomorzu oraz w Łodzi, w Bydgoszczy, w Kaliszu i w Wałbrzychu. Mimo tak określonych celów, Telepizza otwarta jest również na inne miasta pow. 50 tys. mieszkańców. Wszystko zależy od potencjału lokalnego rynku oraz atrakcyjnych warunków najmu.

– Obecna  sytuacja gospodarcza sprzyja negocjowaniu cen najmu powierzchni użytkowych. Aktualnie właściciele nieruchomości obniżają czynsz nawet o 20-50 proc. – mówi Krzysztof Petrykowski, dyrektor handlowy Telepizza Polska.

Obecnie Telepizza dysponuje kilkoma wynajętymi lokalami, które w każdej chwili mogą przejąć nowi franczyobiorcy. – Od początku roku prowadzimy intensywną akcję pozyskiwania nieruchomości. Zdarza się, że ich właściciele licytują między sobą ceny najmu w dół, żeby pozyskać najemcę. Obecnie można trafić na bardzo atrakcyjne oferty. Trzeba tylko być cierpliwym i wnikliwie przeszukiwać rynek – mówi Krzysztof Petrykowski.

Telepizza na jesieni zamierza zrealizować drugi roczny plan rozwoju i otworzyć dziesiątą placówkę franczyzową. – Na początku 2013 roku zakładaliśmy, że do grudnia otworzymy pięć nowych restauracji, jednak plan został już zrealizowany wiosną. Wyznaczyliśmy więc inny cel, zgodnie z którym do końca roku chcemy podwoić liczbę otwarć – mówi Krzysztof Petrykowski.

Od początku 2013 roku na mapie Polski pojawiło się sześć nowych punktów Telepizzy. Otwarcie siódmej restauracji nastąpi już wkrótce. Sieć podpisała umowę franczyzową z nowym partnerem i aktualnie trwają przygotowania do uruchomienia lokalu.

Przedsiębiorcy zainteresowani współpracą z Telepizzą mogą zostać właścicielem jednej lub kilku restauracji naraz. Mogą przejąć działającą już placówkę Telepizzy lub otworzyć nową, ale w miejscu sprawdzonym przez firmę.

Żeby zostać franczyzobiorcą Telepizzy należy dysponować kwotą ok. 100 tys. zł. Tyle kosztuje wyposażenie lokalu w zaplecze gastronomiczne oraz remont wnętrza. W zamian firma oferuje m.in. szkolenia z zakresu zarządzania biznesem.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016