Costa by coffeeheaven rozwija sieć

Wzrośnie liczba kawiarni Costa Coffee

Wzrośnie liczba kawiarni Costa Coffee

CHI Polska SA, właściciel sieci kawiarni, realizuje zapowiedziany w listopadzie 2012 roku rozwój marki Costa by coffeeheaven.

W ostatnim tygodniu czerwca 2013 roku zostały otwarte w Warszawie kolejne dwie kawiarnie. W przeciągu kilku miesięcy od launchu nowego konceptu kawowego, jakim jest połączenie dwóch kawiarni należących do CHI Polska SA – działającej od 12 lat w Polsce coffeeheaven oraz Costa Coffee, marki z ponad 40-letnim doświadczeniem na światowym rynku kawiarni, powstało łącznie 30 lokali na terenie całego kraju.

Ekspansja jest wynikiem strategicznej decyzji CHI Polska, zakładającej poszerzanie zasięgu najmłodszej marki należącej do spółki w różnorodnych lokalizacjach.

Przedstawiciele firmy zapowiadają kolejne otwarcia marki Costa by coffeeheaven w przeciągu najbliższych miesięcy, zarówno w Warszawie, jak i w innych regionach Polski.

Przypomnijmy, CHI Polska połączyła się z wywodzącym się z Wielkiej Brytanii konsorcjum Costa Ltd, które posiada ponad 2,5 tys. kawiarni w 25 krajach i jest częścią grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC. Dzięki współpracy, spółka CHI Polska w styczniu 2012 roku otworzyła pierwszą kawiarnię pod marką Costa Coffee oraz w kolejnych miesiącach przejęła pozostałe kawiarnie Costa Coffee, które do dnia przejęcia ( listopad 2012) funkcjonowały na polskim rynku na zasadzie umowy franczyzowej.

Reklama

Galeria Jurajska