Salon Avans w Galerii Korona Kielce
Salon Avans w Galerii Korona Kielce

Domex sp. z o.o. – właściciel m.in. 80 elektromarketów pod marką Media Expert, podjął decyzję o rebrandingu wszystkich swoich sklepów na elektromarkety marki Avans. Sieć Avans powiększa się tym samym do 250 elektromarketów własnych.

Od kliku miesięcy Domex sukcesywnie zmienia należące do spółki sklepy działające pod logo Media Expert na elektromarkety marki Avans. Jak poinformował zarząd sieci, związane jest to ze strategiczną dla spółki decyzją o położeniu nacisku na kluczową markę w portfolio tej spółki – markę Avans. Marka oraz sieć elektromarketów Avans należą do właścicieli spółki Domex od października 2012 roku. Wraz ze zgodą UOKiK na przejęcie sieci uzyskali oni pełne prawo do dysponowania logotypem Avans.

– Jesteśmy obecnie jedynym właścicielem marki Avans – bardzo znanej na rynku marki Multimedia/RTV/AGD, co potwierdzają przeprowadzane przez nas badania. Avans plasuje się w nich naprawdę wysoko – w zależności od metodologii w pierwszej trójce, bądź pierwszej czwórce marek tej branży, rozpoznawanych przez klientów. To bardzo duży potencjał, dlatego też naturalnym krokiem jest dla nas decyzja o intensywnym rozwijaniu tego właśnie brandu. W związku z tym każdy z naszych elektromarketów działających pod logo Media Expert zostanie docelowo zmieniony na elektromarket marki Avans – marki kluczowej dla naszej spółki –  mówi Arkadiusz Tomala, prezes Domex sp. z o.o. I dodaje : najważniejsze z perspektywy naszych dotychczasowych klientów jest jednak to, że właścicielem elektromarketów jest ta sama spółka, dzięki czemu wszystkie zobowiązania wynikające ze sprzedaży towarów i usług są nadal aktualne i zachowują swoją ciągłość.

W sklepach sieci znajduje się pełny asortyment sprzętu Multimedia/RTV/AGD. Spółka kładzie szczególny nacisk na nowoczesne formy ekspozycji, bogactwo wyboru, najwyższą jakość sprzętu, a także doradztwo konsultantów handlowych na najwyższym poziomie.

Avans to poza sklepami stacjonarnymi również sklep internetowy www.avans.pl, w którym klienci znaleźć mogą jeszcze szerszą ofertę produktową. – Zachęcamy naszych klientów do zakupów zarówno w naszym sklepie stacjonarnym, jak i sklepie internetowym na www.avans.pl. Niezależnie od wybranej formy zakupy w Avansie są zawsze tanie, łatwe i przyjemne – dodaje  Arkadiusz Tomala.

Avans to ogólnopolska sieć ponad 250 elektromarketów własnych oraz sklep internetowy www.avans.pl. Od początku roku 2013 sieć realizuje plan dynamicznej ekspansji w miastach, w których marka nie była dotychczas obecna. Do końca roku Avans chce otworzyć jeszcze kilkadziesiąt elektromarketów w całej Polsce.

Avans zaprezentuje swoją ofertę na stoisku 2.5 podczas Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.