Sephora DH Junior
Sephora DH Junior

Największa na świecie sieć perfumerii w 2013 roku planuje kolejne otwarcia nowych salonów w Polsce. Obecnie firma koncentruje się także na modernizacjach placówek najdłużej działających w naszym kraju. Przedstawiciela sieci Sephora, która regularnie bierze udział w Shopping Center Forum będzie można spotkać także podczas tegorocznej edycji tego wydarzenia organizowanego przez firmę Evigo.

Nowe perfumerie sieci Sephora pojawią się między innymi w Galerii Katowickiej, Poznań City Center czy Centrum Riviera w Gdyni.

– Bardzo się cieszymy, że w 2013 roku do sieci Sephora dołączą kolejne nowe perfumerie, dzięki czemu jeszcze większa liczba osób będzie mogła skorzystać z naszej oferty kosmetyków i wysokiej jakości usług. Pomimo trudniejszej niż w poprzednich latach sytuacji na rynku detalicznym, kontynuujemy naszą ekspansję zgodnie z założoną strategią rozwoju. Bacznie obserwujemy sektor nowoczesnych powierzchni handlowych w poszukiwaniu projektów centrów handlowych o największym potencjale, których przyszła lokalizacja oraz wybrana grupa docelowa, a także dostępna powierzchnia, pasują do naszych potrzeb – mówi Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji, Sephora Polska.

Perfumerie Sephora występują w dwóch formatach w zależności od potencjału rynkowego danej lokalizacji. Są to zazwyczaj duże perfumerie o powierzchni około 400-500 metrów kwadratowych lub mniejsze salony mierzące około 250 mkw.

W ubiegłym roku firma zmodernizowała wnętrza swoich 10 salonów. W 2013 roku Sephora planuje remodelling kolejnych ośmiu perfumerii.

W ostatnich tygodniach zakończono remont w jednej z flagowych perfumerii sieci Sephora mieszczącej się w Warszawie w domu handlowym Junior. W lokalu o powierzchni 330 mkw. nastąpiło wiele zmian, które sieć będzie wprowadzać także w innych swoich salonach.

– Ukończony niedawno remodeling jednej z naszych flagowych perfumerii w domu handlowym przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie, obejmował przede wszystkim zmianę układu sklepu, tak aby był on zgodny z najnowszym konceptem aranżacji perfumerii Sephora – dodaje Kamila Jaroszyńska.

Więcej informacji na temat wrześniowego Shopping Center Forum 2013 Fall Edition znajduje się tutaj.