Rośnie sprzedaż sieci obuwniczej

Serwis internetowy firmy Bartek

Serwis internetowy firmy Bartek

Za pierwsze półrocze 2013 roku sprzedaż w salonach własnych wzrosła o 9,2 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2012. Natomiast w czerwcu wzrost wyniósł 42 proc. Na taki wynik firmy Bartek SA wpływ miała zmiana polityki cenowej oraz zintensyfikowane działania marketingowo-sprzedażowe.

Plany sprzedażowe na drugie półrocze zakładają kontynuację trendu wzrostowego. Ponadto Bartek planuje otwarcie około 8 nowych salonów w Polsce.

Bartek to polska firma i największy producent obuwia dziecięcego w kraju. Przez 20 lat działalności firma wyprodukowała już 10 milionów par butów. Sukces marki leży w wyjątkowej dbałości o zdrowie i prawidłowy rozwój dziecka. Sieć sprzedaży to 52 sklepy firmowe w całej Polsce oraz 200 sklepów multibrandowych w kraju i ponad 250 placówek za granicą. Powierzchnia otwieranych sklepów wynosi od 50 do 80 mkw. Obuwie marki Bartek można również kupić za pośrednictwem sklepu internetowego. W ubiegłym roku firma uruchomiła sklep internetowy w USA.

W ofercie sklepu Bartek znajdują się, obok własnego obuwia marki, także modele butów Puma, Columbia, Daniel, Etnies, Geox, Crocs oraz asortyment dodatkowy w postaci skarpetek, rajstop, plecaków, czapek, piżamek, parasolek, płaszczy przeciwdeszczowych, impregnatów do pielęgnacji obuwia i innych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016