Znaczący spadek odwiedzalności centrów handlowych

Centrum handlowe

Centrum handlowe

FootFall Indeks Polska w tygodniu od 1 do 7 lipca spadł o 5,6 proc. rok do roku. Natomiast w porównaniu z poprzednim tygodniem odnotował spadek o ponad 11 proc. i wyniósł 69,52 pkt. – podała firma Experian, która przygotowuje analizę FootFall Indeks.

Skumulowany indeks traci 3,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Spadek frekwencji w polskich centrach handlowych o tej porze roku to naturalny stan rzeczy. Przed nami kilka tygodni drobnych wahań. Najbliższe wyniki będą głównie zależeć od pogody i obniżek na wyprzedażach.

Irlandzka firma badawcza Experian plc. prowadzi cotygodniowe badania liczby klientów w polskich centrach handlowych. Experian zbiera dane do analiz w blisko 900 obiektach handlowych, w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty, na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych. Dzięki nim właściciele centrów handlowych oraz ich najemcy wiedzą jakie są preferencje klientów – ile osób odwiedza obiekt, w jakich godzinach i na jakich zasadach korzystają z parkingu.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016