Tylko w Retailnet.pl – Medicine planuje dynamiczną ekspansję

Medicine – Everyday Therapy

Jak już informowaliśmy od 30 sierpnia na polskim rynku pojawi się nowa rodzima marka Medicine – everyday therapy. Redakcji Retailnet udało się ustalić plany firmy BrandBQ, właściciela brandu, na najbliższe lata. Medicine będzie prowadzić aktywną ekspansję.

BrandBQ planuje otwarcie 10 salonów rocznie marki Medicine w głównych miastach i galeriach handlowych. Salony sieci będą mierzyć około 300 metrów kwadratowych powierzchni. Firma planuje ciągłe poszerzanie kolekcji. Ważnym kierunkiem Medicine będzie również rozwijanie sprzedaży on-line. Ponadto firma planuje też rozwój sieci sprzedaży również za granicą.

– Koncept odzieżowy Medicine powstał z potrzeby stworzenia czegoś, co pozwoli nam lepiej realizować kreatywne pomysły naszych projektantów oraz zapewni większe możliwości rozwoju. Chcemy mocno wyróżnić się na rynku, stworzyć nową jakość, zaintrygować i zainteresować klientów. Lubimy tworzyć i chcemy powołać do życia charakterystyczny brand na polskim rynku odzieżowym – powiedział redakcji Retailnet prezes Krzysztof Bajołek, twórca takich marek jak: House, Mohito, Answear.com i reaktywowanego Reportera.

Marka Medicine ma oferować wygodną odzież casualową, którą będzie można nosić do pracy i w weekendy. Ubrania mają być sprzedawane w przystępnych cenach. Atutami marki mają być autorskie projekty młodych twórców i wyjątkowe limitowane kolekcje.

Pierwsza – specjalnie zaprojektowana dla Medicine – limitowana kolekcja t-shirtów jest autorstwa światowej sławy twórcy i ilustratora mody – Tomka Sadurskiego. To artysta pochodzący z Polski, który obecnie mieszka i tworzy głównie za granicą. BrandBQ sp. z o. o. jest właścicielem sieci salonów Reporter.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016