Salon KappAhl

KappAhl wprowadzi nowy, łatwiejszy sposób zakupów w dziale męskim, oferując dopasowany asortyment i lepszą aranżację działu.

– Chcemy przyciągnąć więcej mężczyzn do KappAhl. Dlatego zapytaliśmy ich, w jaki sposób chcieliby dokonywać zakupów. Bazując na uzyskanych odpowiedziach przygotowaliśmy obecny asortyment oraz wygląd działu męskiego – mówi Carina Ladow, dyrektor ds. asortymentu i projektowania KappAhl.

Jesienią firma KappAhl wprowadza strategiczne zmiany mające na celu wzmocnienie marki w oczach klientów płci męskiej. Sieć sklepów odzieżowych przeprowadziła badanie wśród mężczyzn, pytając ich jak robią zakupy.

– Mężczyźni rzadziej niż kobiety wybierają się na zakupy, ale jednorazowo kupują więcej i to najchętniej w zestawach – mówi Carina Ladow. Naszym celem jest ułatwienie mężczyznom zakupów w naszym sklepie.

Asortyment dla mężczyzn, jak poinformowano, jest przemyślany i dobrze skoordynowany. Dzięki wyraźnej nawigacji na terenie sklepu, m.in. prostym planszom zawierającym wskazówki dotyczące doboru poszczególnych elementów garderoby itp., mężczyźni szybko i łatwo znajdą to, czego potrzebują.

– Wypracowaliśmy nowoczesną kolekcję dla mężczyzn zawierającą produkty bazowe, jak i artykuły typu fashion dla miłośników stylu preppy czy dżinsu – tłumaczy Tina Nicander, kierownik Działu Projektowania i Zakupów w dziale męskim.

Jesienią dział męski KappAhl powiększy asortyment o odzież z ekologicznej bawełny. Będą to przede wszystkim bielizna i koszulki.

KappAhl to założona w 1953 roku, sieć sklepów odzieżowych obecnie posiadająca ponad 400 sklepów w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Czechach. KappAhl oferuje odzież w przystępnych cenach dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Wszystkie ubrania tworzą projektanci firmowi. KappAhl to pierwsza sieć sklepów odzieżowych na świecie, która już w 1999 roku uzyskała certyfikat ekologiczny.

W roku rozliczeniowym 2011/2012 obroty firmy KappAhl osiągnęły prawie 4,6 miliarda koron. Firma KappAhl jest notowana na sztokholmskiej giełdzie Nasdaq OMX.