Nowa odsłona strony internetowej Wittchen

Wittchen

Wittchen

Spółka Wittchen w sierpniu br. udostępniła nową wersję strony internetowej, która jest kontynuacją zmian, jakie wprowadziła na początku czerwca w sklepie online marki Wttichen.

Na witrynie internetowej szczególną wagę przyłożono do czytelnego rozmieszczenia produktów i kategorii. Na stronie www.wittchen.com znajdują się sekcje, takie jak: punkty sprzedaży, B2B, aktualności, lookbook, magazyn. Ponadto udostępniamy opisy wszystkich dostępnych kolekcji.

W nowej odsłonie serwisu można odnaleźć nie tylko zmieniony wygląd i prostszą obsługę, ale także szereg nowych funkcjonalności. Najnowsza odsłona sklepu to przede wszystkim zmodernizowany layout. Ponadto witryna oferuje, także możliwość zapisania się do newslettera, w którym będą zamieszczane informacje o nowościach oraz unikalne oferty promocyjne.

W 2013 roku spółka uruchomiła salon marki Wittchen o powierzchni 54 mkw. w centrum outletowym Factory Warszawa Annopol. Spółka planuje jeszcze w tym roku otwarcie punktu w Centrum Handlowym Poznań Główny oraz w Galerii Katowickiej.

Firma Wittchen obecnie posiada około 50 sklepów w całej Polsce. Prowadzi sklepy własne, franczyzowe oraz outletowe. Poza Polską marka dostępna jest w Rosji, na Białorusi, w Czechach, na Ukrainie i na Litwie.

Wittchen oferuje ekskluzywną galanterię skórzaną. W ofercie marka posiada m.in.: portfele, teczki, torebki, elegancką odzież damską oraz męską, a także paski, galanterię biurową, torby i walizki podróżne.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016