KappAhl stawia na multichanell retailing

Salon KappAhl

Salon KappAhl

W ramach dążeń mających na celu wzmocnienie pozycji rynkowej, sieć sklepów KappAhl podjęła kolejne działania w obszarze kampanii zintegrowanych. Działania firmy obecnie będą wspierane na jej wszystkich rynkach sprzedażowych.

– Wierzymy, że poznanie nowoczesnych mediów i zachowań klientów, jest jednym z najważniejszych elementów uzyskania w przyszłości przewagi konkurencyjnej przez KappAhl, mówi dyrektor generalny i prezes koncernu Johan Åberg. Dziś wiele decyzji zakupowych podejmowanych jest przez klienta przed wizytą w sklepie, a kanały cyfrowe odgrywają coraz większą rolę zarówno przed dokonaniem zakupu, jak i zaraz po nim.

Nieco ponad rok temu KappAhl rozpoczął pracę nad opracowaniem strategii komunikacji z klientem, która pozwoliłaby na lepsze wyróżnienie i wyraźne pozycjonowanie KappAhl na rynku odzieżowym. Głównym zadaniem nowej strategii miało być wzmocnienie więzi z kluczową grupą docelową – kobietami w średnim wieku. W minionym roku z sukcesem wprowadzono nową strategię komunikacji, wzmocniono kompetencje strategiczne i dokonano przeglądu współpracujących partnerów. W celu skoordynowania poszczególnych strategii, a jednocześnie zoptymalizowania komunikacji na rynkach lokalnych, KappAhl przeprowadził kilkuetapowy przetarg na nowy dom mediowy, który wygrała firma MEC.

KappAhl to założona w 1953 roku, sieć sklepów odzieżowych posiadająca obecnie ponad 400 sklepów w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i w Czechach. KappAhl oferuje odzież w przystępnych cenach dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. W roku rozliczeniowym 2011/2012 obroty firmy KappAhl osiągnęły prawie 4,6 miliarda koron. Firma KappAhl jest notowana na sztokholmskiej giełdzie Nasdaq OMX.

Mikael Andersson, który jest odpowiedzialny za rozwój sieci KappAhl na terenie Finlandii, Polski i Czech będzie uczestnikiem Shopping Center Forum 2013.

Reklama

Galeria Jurajska