Kasztelania skomercjalizowana w 70 proc.

Kasztelania City Centre

Kasztelania City Centre

Centrum handlowe Kasztelania City Centre w Chrzanowie pozyskuje kolejnych najemców. Obecnie stopień komercjalizacji powierzchni handlowej wynosi 70 proc.

– Tak duży procent podpisanych umów na rok przed otwarciem galerii nie zdarza się często. Jesteśmy zadowoleni, że w naszym obiekcie znajdą się topowe marki, które są jednocześnie magnesem dla innych sieci. Na sfinalizowanie umów z pozostałymi partnerami, z którymi aktualnie prowadzimy rozmowy mamy niecały rok. Realizując plan komercjalizacji, przewidujemy, że już w II kwartale przyszłego roku osiągniemy 100 proc. wynajętej powierzchni  – mówi Karol Cieciera, rzecznik prasowy inwestycji.

Kasztelania City Centre to jednopoziomowa galeria handlowa o powierzchni blisko 14 tys. mkw. najmu , z zewnętrznym parkingiem na 300 miejsc, zlokalizowana w Chrzanowie w bezpośrednim sąsiedztwie wewnętrznej obwodnicy miasta.

Wśród głównych najemców Kasztelanii znajdują się m.in.: supermarket Intermarche, sklep elektroniczny Avans oraz salony takich marek jak: Reserved, Mohito, Cropp, Sin Say, House, sklep obuwniczy CCC oraz drogeria Rossmann.

Otwarcie obiektu zaplanowane jest na III kwartał 2014 r.

Inwestorem projektu jest spółka Invest Media. Partnerem inwestycji oraz agentem ds. komercjalizacji jest Adept Investment sp. z o.o.

Przedstawiciele spółek będą uczestnikami Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016